لیست نهایی مهدی تارتار هنوز مشخص نیست/ هفته آینده به اردوی آماده‌سازی می‌رویم

«تمرینات پیش فصل آقای تارتار از چند روز گذشته و با توجه به برنامه‌ای که ایشان دادند در حال برگزاری است و با جدیت دنبال می‌شود. خدا را شاکریم که با تلاش همه افراد نیازمندی‌ها رفع شده است. بازیکنان این روزها تمرینات بدنسازی را شروع کرده‌اند و کادر فنی بر روی آماده سازی بدنی بازیکنان تاکید دارد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها تیم ذوب آهن مشغول آماده سازی برای حضور در لیگ بیست و یکم است. شاگردان مهدی تارتار همزمان با حضور در تمرینات این تیم خود را از هر لحاظ برای حضور در میدان مسابقه آماده می‌کنند. آمادگی همه جانبه گاندوها برای رویارویی با دیگر رقبای لیگ برتر و بحث پیرامون وضعیت تیم در این روزها بهانه‌ای شد تا با محمود یزدخواستی، سرپرست تیم ذوب آهن به گفت و گو بپردازیم که در ادامه می‌خوانید:

این روزها مجموعه ذوب آهن سخت مشغول کار و آمادگی برای لیگ برتر هستند، اوضاع چطور است؟

باشگاه ذوب آهن بلافاصله بعد از پایان لیگ بیستم اقدام به ساخت تیم کرد. کمیته نقل و انتقالات از سوی مسئولان باشگاه تشکیل شد و قرار شد در الویت نخست کادر فنی را انتخاب کند. گزینه‌های مختلفی در نظر بود که در نهایت مهدی تارتار با توجه به سابقه خوب ایشان در قامت سرمربیگری انتخاب شدند که ایشان به همراه همکاران خود به ذوب آهن پیوستند. بعد از عقد قرارداد با سرمربی، آن بخشی از وظایفی که بر عهده ایشان بود به نحو احسن انجام شده است بدین معنی که بازیکنان حاضر در تیم از سوی ایشان بررسی شدند و با تعدادی قطع همکاری شد تعدادی نیز با نظر ایشان و تلاش کمیته نقل و انتقالات جذب شدند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد همه چیز خوب پیش می‌رود

بله همین طور است. تمرینات پیش فصل آقای تارتار از چند روز گذشته و با توجه به برنامه‌ای که ایشان دادند در حال برگزاری است و با جدیت دنبال می‌شود. خدا را شاکریم که با تلاش همه افراد نیازمندی‌ها رفع شده است. بازیکنان این روزها تمرینات بدنسازی را شروع کرده‌اند و کادر فنی بر روی آماده سازی بدنی بازیکنان تاکید دارد.

در روزهای اخیر چند بازیکن از سوی مهدی تارتار کنار گذاشته شدند، آیا باز هم شاهد این تغییرات در تیم خواهیم بود؟

لیست نهایی هنوز مشخص نیست. این کاملاً طبیعی است. تست‌های نهایی از بازیکنان انجام می‌شود و این امکان وجود دارد که در روزهای آینده بازیکنانی از تیم کنار گذاشته شوند. در واقع بازیکنانی که برای حضور در تیم انتخاب می‌شوند بر اساس تفکرات سرمربی و نیاز تیم هستند و این به معنای ضعف بازیکنان خروجی نیست بلکه شاید در جایی دیگر و با هدایت یک سرمربی دیگر بتوانند روزهای خوبی در فوتبال طی کنند.

در خبرها آمد که تیم ذوب آهن قصد برگزاری اردوهای پیش فصل دارد، آیا محل و زمان آن مشخص شده است؟

بر اساس برنامه سالانه که آقای تارتار به باشگاه تحویل داده‌اند یک اردوی داخلی و یک اردوی خارجی پیش بینی شده است زمان آن هم مشخص است. یکی از اردوها هفته آینده است و زمان اردوی بعدی با توجه به وضعیت تیم قبل از شروع لیگ برتر برپا می‌شود البته مکان برگزاری این اردوها هنوز کاملاً مشخص نشده است.

و اما صحبت پایانی..

امیدوارم با تلاش تمام مجموعه که همگی شاهد آن هستیم اتفاقات مثبتی را برای ذوب آهن در لیگ بیست و یکم شاهد باشیم. این البته نیاز به حمایت هواداران و رسانه هم دارد که مطمئناً آنها هم دوست دارند تیم ذوب آهن به روزهای اوج خود بازگردد.

کد خبر 519836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.