طعنه‌ جالب اسطوره‌ لیورپول به ستاره‌ دشمن

استیون جرارد کاپیتان سابق و اسطوره تیم فوتبال لیورپول با حمایت از لیونل مسی، به کریس رونالدو بازیکن جدید یونایتدها تاخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تابستان امسال دو نقل و انتقال مهم در فوتبال اروپا اتفاق افتاد. اول مسی به صورت آزاد به تیم پر ستاره‌ی پاریسن ژرمن پیوست و سپس رونالدو راهی منچستر یونایتد شد.

جدایی مسی پس از ۲۱ سال که در بارسا بود، برای خیلی‌ها دردناک بود، اما رونالدو که عاشق تغییر است، پس از تجربه‌ی ناموفقی که در ایتالیا با بانوی پیر داشت، تصمیم گرفت به تئاتر رویاهای سابقش بگردد.

حالا استیون جرارد کاپیتان سابق و اسطوره‌ی تیم فوتبال لیورپول که دشمن منچستری‌ها محسوب می‌شود از این انتقال چندان خوشنود نیست و به ستاره‌ی پرتغالی تاخته و از لیونل مسی تمجید کرده است.

جرارد گفت: "من فکر می‌کنم دلیل خروج رونالدو از یوونتوس چیزی جز بازاریابی نیست. مسی پس از قهرمانی در کوپا آمه ریکا و انتقال به پاریسن ژرمن تمام جهان را تحت تأثیر خود قرار داد و رونالدو و مدیر برنامه‌هایش نمی‌توانستند این موضوع را تحمل کنند. شاید رونالدو گمان کرده که بازگشتش به منچستریونایتد می‌تواند جایگاه او را در لیست توپ طلای امسال بالاتر ببرد، اما به نظر غیرممکن است."

حالا با این تفاسیر باید صبر کرد و دید بازیکن مغرور منچستر جوابی به اسطوره لک لک‌ها می‌دهد یا خیر.

کد خبر 519823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.