اتمام پروژه احداث باغ صخره ای بوستان وکیل آباد تا پایان سال جاری

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از اتمام احداث باغ صخره ای بوستان وکیل آباد، یکی از پروژه های باز پیرایی این بوستان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد خلیل الله کاظمی در این خصوص، گفت: سازمان عمران از سال ۱۳۸۱ در پروژه باز پیرایی پارک وکیل آباد که تا کنون سیزده فاز آن به اتمام رسیده با عملیات‌های مختلف عمرانی با هدف ایجاد فضای تفریحی و گردشگری و افزایش سرانه فضای سبز شهر مشهد، باغ وکیل آباد را از مکانی متروکه به تفرجگاهی زیبا و ملی تبدیل کرده است.

وی افزود: هم اکنون یکی از بخش‌های مهم پروژه باز پیرایی باغ وکیل آباد، احداث باغ صخره‌ای حدفاصل پل مهندس پرتوی و سه پلی است که این مجموعه شامل احداث رودخانه، دیوار سنگی، معابر سنگی و سنگ فرش و همچنین شامل زمین ورزشی و زمین بازی کودکان می‌شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای این پروژه، سازمان عمران برای رفاه بیشتر زائرین و مجاوران احداث حدود ۲۰ عدد آب‌خوری و سرویس بهداشتی و همچنین تکمیل سیستم‌های آب رسانی و روشنایی معابر در باغ وکیل آباد را در دستور کار خود قرار داده و فاز چهارده این پروژه نیز برای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 519812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.