تاکید وزیر تعاون بر لزوم کمک مالی و پرداخت یارانه به مشاغل در دوران کرونا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم کمک مالی و پرداخت یارانه به مشاغل در دوران کرونا تاکید کرد و گفت: در حوزه کسب و کارها باید چند کار اساسی صورت گیرد. در مورد مشاغل رسمی، کمک‌های مالی انجام شود و به آن‌ها یارانه پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله عبدالملکی در اینستاگرام نوشت:

" تاکید بر لزوم کمک مالی و پرداخت یارانه به مشاغل در دوران کرونا

در حوزه کسب و کارها باید چند کار اساسی صورت گیرد. در مورد مشاغل رسمی، کمک‌های مالی انجام شود و به آن‌ها یارانه پرداخت کنیم.

همچنین توسعه مشاغل کرونا دوست همچون ICT و مشاغل خانگی، آموزش صاحبان کسب و کار برای ادامه حیاتشان در شرایط کرونایی از دیگر اقداماتی است که باید در این حوزه انجام شود.

هم‌اکنون بهترین مدل برای پرداخت یارانه و کمک معیشتی به افراد آسیب دیده از کرونا استفاده از ظرفیت کمیته امداد امام خمینی (ره) است، بدین صورت که خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها در اثر کرونا فوت کرده‌اند، باید تحت پوشش قرار بگیرند. "

عبدالملکی در پست دیگری نوشت:

" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دیدار رئیس دستگاه قضا رفت

اژه‌ای: شفاف‌سازی در مجموعه‌های اقتصادی تحت امر خود را سرلوحه کار قرار دهید. با توجه به شعار دولت در زمینه مبارزه با فساد، شما باید از هرگونه تخلف در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار جلوگیری کنید و با جلوگیری از بروز فساد، از تشکیل پرونده‌هایی که انرژی و زمان زیادی از دستگاه قضا می‌برد، به دستگاه قضائی کمک کنید. ما هم در معرفی گلوگاه‌های فساد زا در این مقوله در کنار شما هستیم و خواهیم بود.

عبدالملکی: عزم مبارزه با فساد در مجموعه‌های زیر نظر وزارتخانه و تمام مجموعه‌های دولت سیزدهم شکل گرفته و در این راه از قوه قضائیه برای کمک به این روحیه فساد ستیزی استمداد کمک داریم. اقدام اخیر دستگاه قضائی در بازگرداندن برخی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که مورد بررسی دقیق قضائی قرار گرفته و سرانجام با رأی به‌جا و مناسب به بیت‌المال بازگشته‌اند، امید را در بین کارگران به همراه آورده است. "

تاکید وزیر تعاون بر لزوم کمک مالی و پرداخت یارانه به مشاغل در دوران کرونا

تاکید وزیر تعاون بر لزوم کمک مالی و پرداخت یارانه به مشاغل در دوران کرونا

کد خبر 519795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.