کسب رتبه‌های زیر هزار کنکور توسط دانش‌آموزان مددجو

معاون امور فرهنگی کمیته امداد از کسب رتبه زیر هزار کنکور سراسری توسط ۱۲۸ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت خبر داد و گفت: هفت نفر آن‌ها نیز حائز رتبه زیر ۱۰۰ شده‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی جعفری گفت: بیش از ۱۸ هزار دانش‌آموز از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور از آموزش‌های آمادگی کنکور سراسری ۱۴۰۰ برخوردار شدند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان به منظور آمادگی بیشتر برای حضور در کنکور سراسری از خدمات آموزشی آمادگی کنکور و پشتیبانی مؤسسات طرف قرار داد به صورت آنلاین و آفلاین بهره‌مند شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد تصریح کرد: ۱۲۸ نفر از این جامعه هدف حائز رتبه زیر هزار و هفت نفر نیز موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰ شدند.

وی با بیان اینکه حدود دو هزار نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت صاحب رتبه‌های زیر ۲۰ هزار شده و برای انتخاب در دانشگاه‌های برتر کشور رشته اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پشتیبانی و حمایت از دانش‌آموزان کنکوری از پیش از کنکور تا زمان انتخاب رشته ادامه دارد و یکی از الزامات مهم در موفقیت این افراد، ارائه خدمات مشاوره تحصیلی است.

جعفری اظهار کرد: برای سال آینده حمایت از حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت برای حضور در کنکور سراسری برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 519730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.