پشت صحنه انتقال گران قیمت اما رایگان امباپه!

انتقال ستاره‌ها به عنوان بازیکنان آزاد برچسب رایگان اما هزینه‌هایی گزاف به دنبال دارد که باشگاه‌ها باید در پشت صحنه انتقال پرداخت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، اینکه قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پی اس جی سال آینده به پایان می‌رسد و او به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی بپیوندد، به معنای رایگان بودن جابه‌جایی او نیست و همچنان هزینه‌های گزافی برای پرداخت کردن باقی می‌ماند.

همه چیز در پشت صحنه تیم مادرید در حال انجام است و رئال تلاش می‌کند تا انتقال امباپه به پایتخت اسپانیا را خیلی زودتر از موعد قطعی کند. آن‌ها که در متقاعد کردن پی اس جی و مدیرانش ناکام بودند حالا تمام تمرکز خود را برای انتقال مهاجم فرانسوی در تابستان آینده گذاشته‌اند.

هدف مادریدی‌ها این است که به محض اتمام سال ۲۰۲۱ و در دسترس شدن امباپه، این بازیکن به اسپانیا دعوت شود. سران باشگاه رئال مادرید در حال حاضر تلاش می‌کنند تا شرایط مهاجرت بازیکن فرانسوی را پیش از آنکه او رسماً در دسترس باشد ایجاد کنند تا زمان کمی برای مذاکره با سایر تیم‌ها باقی بماند و امباپه همچنان روی رئال متمرکز باشد.

کیلیان امباپه که در پنجره قبلی تمایل زیادی به رئال مادرید نشان داد، چندین پیشنهاد مختلف و گرانقیمت پی اس جی برای تمدید قرارداد را رد کرد تا رؤیای حضورش در لوس بلانکوس محقق شود. با این حال مدیران باشگاه فرانسوی از فروش ستاره خود ممانعت کرده و ریسک بزرگ انتقال رایگان او را بر جان خریدند.

اعلام رقم درباره انتقال امباپه دشوار است، اما به نظر می‌رسد پاداش، کمیسیون و مابقی هزینه به حدود ۸۰ میلیون یورو می‌رسد البته این مبلغ بسیار کمتر از پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی رئال به پی اس جی است، با این حال نمی‌توان گفت که انتقال کیلیان رایگان خواهد بود از سوی دیگر کاهش قابل توجه هزینه جابه‌جایی او باعث می‌شود تا باشگاه‌های بیشتری به مشتری او تبدیل شوند به همین خاطر رئال باید هوشیارانه عمل کند.

باید اشاره کرد که در میان رسانه‌های فرانسوی این اعتقاد وجود دارد که پی اس جی می‌تواند نظر ستاره خودش را تغییر داده و با درخشش در فصل جاری با وجود بازیکنان بهتری که به این تیم پیوسته‌اند، قرارداد کیلیان را تمدید کند بنابراین رئال مادرید باید هزینه‌های هنگفتی صرف کند تا شانس جذب او را داشته باشد و بی شک پرونده انتقال امباپه تا اولین روز از پنجره فصل آینده باز خواهد ماند.

کد خبر 519729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.