بازار ارز دیجیتال امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

الگوی الیوتی و شکل‌گیری موج پنج برای بیت کوین همچنان برقرار است و احتمال یک موج جنبشی تا محدوده ۵۹ هزار دلار وجود دارد، اما در کوتاه مدت به علت از دست دادن سطح ۵۰ هزار دلار احتمال نوسانات منفی وجود دارد، در صورتی که کانال کوتاه مدت شکسته شود موج قبلی موج پنج بوده و روند اصلاحی آغازشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۹ هزار و ۶۳۶ دلار، افت ۱.۳۶ درصدی

· اتریوم سه هزار و ۸۵۲ دلار

· کاردانو دو دلار و ۸۵ سنت

· بایننس کوین ۴۹۰ دلار و ۹۰ سنت

· دوج کوین ۲۹ سنت

· ریپل یک دلار و ۲۴ سنت

· پولکادات ۳۲ دلار و ۱۴ سنت

· یونی سواپ ۲۸ دلار و ۵۰ سنت

· سولنا ۱۳۹ دلار و ۴۹ سنت

· لایت کوین ۲۱۲ دلار و ۱۹ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۱۴ شهریور

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی: الگوی الیوتی و شکل‌گیری موج پنج برای بیت کوین همچنان برقرار است و احتمال یک موج جنبشی تا محدوده ۵۹ هزار دلار وجود دارد، اما در کوتاه مدت به علت از دست دادن سطح ۵۰ هزار دلار احتمال نوسانات منفی وجود دارد.

در صورتی که کانال کوتاه مدت شکسته شود موج قبلی موج پنج بوده و روند اصلاحی آغازشده است.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

منتقد سرشناس بیت کوین: هیچ‌کدام از ارزهای دیجیتال کمیاب نیستند

پیتر شیف، منتقد سرشناس بیت کوین، در توئیتر خود به کاهش نرخ تسلط بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال واکنش نشان داد. او در توییتی نوشته است که بیت کوین تسلط خود را از دست می‌دهد زیرا باید با ۱۱ هزار و ۵۰۰ ارز دیگر رقابت کند. او همچنین گفته است هیچ‌یک از این ارزهای دیجیتال در واقع کمیاب نیستند، چراکه هر روز ارزهای جدیدی در بازار ظاهر می‌شوند که صرفاً نام آنها با دیگر ارزها تفاوت دارد.

سرمایه‌گذار معروف: بازار گاوی بیت کوین سه تا شش ماه دیگر به پایان می‌رسد

لارک دیویس، سرمایه‌گذار معروف، می‌گوید روند صعودی بیت کوین ممکن است بین ماه دسامبر (آذر) تا مارس (اسفند) به پایان برسد. او همچنین گفته است بازار خرسی بعدی چندان ترسناک نیست و ما دیگر شاهد یک سقوط بزرگ همانند سال ۲۰۱۸ نخواهیم بود. او معتقد است که با بالغ‌شدن بازار ارزهای دیجیتال چرخه‌های نزولی و صعودی طولانی‌تر شده و بازدهی به‌طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. او همچنین توصیه کرده که سرمایه‌گذاران باید برنامه خروج داشته باشند و از تلاش برای فروش در نقطه اوج خودداری کنند.

کمیسیون بورس آمریکا درباره یونی‌سواپ تحقیق می‌کند

به گزارش وال‌استریت ژورنال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تحقیقات قضائی روی صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ را آغاز کرده است. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا حدود یک ماه پیش گفته بود پروتکل‌های دیفای واقعاً غیرمتمرکز نیستند و «گروهی از افراد نامعلوم» آنها را اداره می‌کنند.

آفریقای جنوبی هم فعالیت بایننس را غیرمجاز اعلام کرد

مرجع راهبرد بخش مالی آفریقای جنوبی (FSCA) که نهاد قانون‌گذار در حوزه مالی این کشور محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صرافی بایننس مجاز به ارائه خدمات مالی در این کشور نیست. این نهاد همچنین بار دیگر یادآوری کرد که سرمایه‌گذاری و خریدوفروش ارزهای دیجیتال در این کشور قانونی نیست و اگر هر مشکلی در این زمینه برای شهروندان پیش بیاید، هیچ مرجعی مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. اخیراً بایننس در سنگاپور، هلند، ایتالیا، ژاپن، تایلند، ایالات‌متحده و انگلستان تحت‌فشار شدیدی از سوی نهادهای قانون‌گذار قرار گرفته است.

بایننس نسبت به ممنوعیت فعالیت خود در آفریقای جنوبی واکنش نشان داد

در شرایطی که اداره امور مالی آفریقای جنوبی فعالیت بایننس را ممنوع کرده بود، این صرافی اعلام کرد رعایت قوانین را در دستور کار قرار داده است و به شهروندان مشاوره مالی ارائه نمی‌دهد. این اداره بایننس را به ارائه خدمات در گروه تلگرامی خود متهم کرده بود ولی این صرافی افزود در گروه شرکت‌های بایننس، مسائل مربوط به بلاک چین آموزش داده می‌شود. بایننس همچنین اعلام کرد اخطار این نهاد دولتی فاقد ارزش است زیرا این گروه اختیارات تعیین مقررات برای «سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با کریپتو» را ندارد. بایننس خاطر نشان کرد برای رعایت قوانین با مرکز اطلاعات مالی آفریقای جنوبی که «نهاد اصلی قانون‌گذار» محسوب می‌شود، در حال همکاری است.

مدیرعامل چینالیسیس: قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به بیش از ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

مایکل گروناگر، مدیرعامل چیننالیسیس، در مصاحبه با بلومبرگ گفته است که روند صعودی بیت کوین هنوز به پایان نرسیده و قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۱ از ۱۰۰ هزار دلار عبور کند. او دلیل این خوش‌بینی نسبت به قیمت بیت کوین را پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال و افزایش شفافیت در حوزه قوانین و مقررات عنوان کرده است.

تقاضا برای مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال ۱۱۸ درصد افزایش داشته است

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که تقاضا برای استخدام متخصصان حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین نسبت به سال گذشته ۱۱۸ درصد افزایش داشته است. در این گزارش که در روزنامه Korea IT Times منتشر شده همچنین آمده است که متخصصان فناوری بلاک چین در مقایسه با سایر حوزه‌های فناوری از حقوق بالاتری برخوردار هستند.

ادامه تحقیقات بانک مرکزی برزیل درباره ارز دیجیتال ملی

بانک مرکزی برزیل کماکان در حال بررسی فرایندهای مربوط به ایجاد ارز دیجیتال ملی است. فابیو آرائوخو، نماینده این نهاد، ضمن اعلام این مطلب در مجلس سنا خاطر نشان کرد: «هدف ما این است نیازهای جامعه به رئال دیجیتال را مشخص کنیم. بعد از آن وارد مرحله آزمایش اثبات ایده و احتمالاً لابراتوار نوآوری می‌شویم. این مراحل در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد.» آرائوخو ادامه داد گفتگوهای بانک مرکزی با گروه‌هایی که می‌توانند در طراحی پول دیجیتال کمک کنند، همچنان در جریان است.

طرح آزمایشی پرداخت با پول دیجیتال ملی میان چند کشور اجرا می‌شود

بانک‌های مرکزی چهار کشور استرالیا، مالزی، سنگاپور و آفریقای جنوبی می‌خواهند یک طرح آزمایشی برگزار کنند و پرداخت‌های برون‌مرزی خود را با استفاده از پول دیجیتال ملی انجام دهند. هدف از این همکاری ایجاد پلتفرم‌های مشترک برای پرداخت‌های برون‌مرزی با استفاده از پول‌های دیجیتال متفاوت است. این کشورها همچنین می‌خوانند آیا این روش تأثیری بر کاهش هزینه تراکنش‌های بین‌المللی دارد یا خیر. این طرح به ابتکار بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی شروع شده است.

سوزانده شدن حدود ۷۰۰ میلیون دلار اتریوم طی یک ماه اخیر

شبکه اتریوم حدود یک ماه پیش طرح بهبود ۱۵۵۹ را اجرا کرده و از آن زمان تاکنون بیش از ۱۷۷ هزار واحد اتریوم به ارزش بالغ بر ۶۷۵ میلیون دلار سوزانده شده است. این رقم نشان می‌دهد تا این لحظه حدود یک درصد از ۱۱۷ میلیون واحد اتریوم موجود نابود شده است. بر طبق داده‌های اترچین، در هر دقیقه بین پنج تا هفت اتریوم از بین می‌رود.

کنگره برزیل به دنبال تعیین مهلت مشخص برای نظارت بر ارزهای دیجیتال

یک پروژه حقوقی که در ماه ژوئن به کنگره ملی برزیل ارائه شد، اخیراً مورد توجهات گسترده‌ای قرار گرفته و قانون‌گذاران برزیلی درصدد بررسی و تصویب آن هستند. مطابق این لایحه پیشنهادی، یک دوره مشخص برای مدیران اجرایی تعیین خواهد شد تا نظارت بر ارزهای دیجیتال را آغاز کنند. همچنین این لایحه، جزئیاتی درباره پرداخت مالیات بر اساس تراکنش‌های ارز دیجیتال را در خود دارد. این پروژه حقوقی در حال حاضر توسط نمایندگان در حال بررسی است و باید توسط کمیته امور مالی و مالیات کنگره برزیل مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 519720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.