ناظم‌الشریعه: ملی‌پوشان فوتسال به حمایت و روحیه نیاز دارند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از مسئولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم که همچون گذشته و بیش از پیش به بازیکنان تیم ملی اهمیت بدهند چرا که ملی‌پوشان برای حضور در جام جهانی نیاز به روحیه و انگیزه بالا دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» روز یکشنبه در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار کرد: از روز گذشته تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال آغاز کردیم. خوشبختانه بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند. پس از برگزاری دیدار دوستانه برابر بلاروس، به هماهنگی بیشتری رسیدیم. معتقدم انتخابمان برای بازی تدارکاتی مقابل بلاروس درست بود چرا که از تیم‌های خوب اروپای شرقی است و برای بازی اول برابر صربستان ما را آماده‌تر کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: همانطور که قبلاً هم اشاره کردم، امیدوارم به شرایط مسابقه برسیم و تیم خوبی را برای دیدار اول برابر صربستان که بسیار مهم است، آماده کنیم. دیدار مقابل صربستان برای نحوه صعود کردنمان بسیار تعیین‌کننده است.

وی ادامه داد: تعداد بازی‌های تدارکاتی کم بود اما روحیه‌بخش بوده و بازیکنان تقریباً به ۶۰ تا ۷۰ درصد از آمادگی خود رسیدند. نکات ضعف و قوت مشخص شده و در تمریناتی که هم اکنون پیش رو داریم، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که آن‌ها را رفع و یا تقویت کنیم. هماهنگی بیشتر بین بازیکنان، ضربات ایستگاهی، دفاع و انجام تمرینات خوب و بالا بردن روحیه از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کاری خود داریم.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: از مسئولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم که همچون گذشته و بیش از پیش به این بازیکنان اهمیت بدهند. ملی‌پوشان نیاز به روحیه و انگیزه بالا دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: بدون شک حمایت از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به آمادگی روحی و روانی هر چه بیشتر بازیکنان کمک خواهد کرد.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی با حضور ۲۴ تیم در قالب ۶ گروه از ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان که در گروه ششم مسابقات با تیم‌های صربستان، آرژانتین و آمریکا همگروه است در نخستین دیدار خود به مصاف صربستان می‌رود.

برنامه دقیق مسابقات تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات به این شرح است:

روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور
صربستان - ایران ساعت: ۱۹:۳۰

روز جمعه ۲۶ شهریور
ایران - آمریکا ساعت: ۱۹:۳۰

روز دوشنبه ۲۹ شهریور
ایران - آرژانتین ساعت: ۲۱:۳۰

کد خبر 519675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.