مهاجری: مسکن یکی از مهم‌ترین موضوعات کشور است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مسئله مسکن یکی از مهم‌ترین موضوعات کشور بوده و قطعاً یکی از چالش برانگیزترین معضلات دولت سیزدهم خواهد بود.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردمی از دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم مجبور است تمام توان خود را جهت پاسخگویی مطالبات اقتصادی به کار بگیرد زیرا تمام شعارهای رئیسی تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری در این خصوص بود.

وی افزود: مهمترین مطالبه مردم محور مسائل اقتصادی بوده و باید توجه داشت که تحقق مطالبات اقتصادی مردم نیازمند مقدمات زیادی است بر همین اساس دولت ابتدا باید مقدمات مطالبات اقتصادی که اعم از رفع تحریم‌های بین‌المللی است را در دستور کار قرار دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: مسئله مسکن یکی از مهم‌ترین موضوعات کشور بوده و قطعاً یکی از چالش‌برانگیزترین معضلات دولت سیزدهم خواهد بود. طبق آمار تا امروز ۱۵ میلیون نفر حاشیه نشین در کشور وجود دارد که نیازمند داشتن مسکن هستند. بر همین اساس اگر این مطالبه به صورت دقیق هدایت نشود می‌تواند دو برابر بودجه عمرانی کشور را ببلعد اما پاسخگوی نیازمندان نخواهد بود.

مهاجری تاکید کرد: مطلوب است که مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای مردم توضیح دهند که تحقق مطالبه یک میلیون مسکن در سال اول امکان ندارد و مردم را نسبت به تحقق نیافتن کامل این مطالبه متقاعد کنند زیرا فراهم کردن زیر ساخت‌های آن زمان‌بر است.

کد خبر 519671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.