شهردار آینده باید یزد را شهر زندگی و شهر جهانی کند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: جوانی، پرکاری، تدین، تعهد، ابتکار، خلاقیت، شناخت مسائل و کار در بخش‌های مختلف فنی و مهندسی استان از ویژگی‌های شهردار یزد است.

غلامحسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتخاب شهردار جدید یزد اظهار کرد: رویکرد شورای اسلامی شهر یزد در این خصوص انتخاب شهرداری بود که با توجه به ظرفیت‌های موجود این کلانشهر را به شهر جهانی و شهر زندگی تبدیل کند.

وی افزود: ابوالقاسم محی‌الدینی منتخب شورای اسلامی شهر یزد است و پس از طی مراحل قانونی و با حکم وزیر کشور کار خود را رسماً شروع خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: حوزه‌هایی همچون گردشگری و ایجاد رفاه برای مردم، بانوان و ایجاد سرمایه‌های پایدار، در اولویت ما برای انتخاب قرار داشت و با بررسی برنامه‌های نامزدها به اتفاق نظر رسیدیم.

وی در رابطه با ویژگی‌های شهردار جدید یزد ادامه داد: جوانی، پرکاری، تدین، تعهد، ابتکار، خلاقیت، شناخت مسائل و کار در بخش‌های مختلف فنی و مهندسی استان از ویژگی‌های ابوالقاسم محی‌الدینی است.

دشتی اظهار امیدواری کرد: با انتخاب شهردار زمینه توسعه شهر جهانی یزد فراهم شود.

به گزارش ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی که سابقه ریاست سازمان همیاری‌های شهرداری یزد، شهرداری تفت و ریاست سازمان عمران شهرداری یزد را در کارنامه دارد، اخیراً با شش رأی اعضای شورا به عنوان شهردار یزد انتخاب شد.

کد خبر 519633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.