طغیانی: مهمترین توقع مردم از بین رفتن کمبود کالاهای اساسی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین توقع مردم از بین رفتن کمبود کالاهایی مانند مرغ و روغن و تخم مرغ در بازار است. بحث کنترل گرانی و افزایش قیمت اجناس نیز یکی از مطالبات مهم مردم است.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مطالبات مردم از رئیس جمهور اظهار کرد: در مباحث اقتصادی با وجود بهم ریختگی بازارها، مهمترین مطالبات مردم سامان دادن امکانات موجود و استفاده مطلوب از آن‌ها است تا آرامش در بازار حاکم شود.

وی افزود: مهمترین توقع مردم از بین رفتن کمبود کالاهایی مانند مرغ و روغن و تخم مرغ در بازار است. بحث کنترل گرانی و افزایش قیمت اجناس نیز یکی از مطالبات مهم مردم است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: مسئله دیگری که به عنوان مطالبات کوتاه مدت مردم مطرح است، موضوع مهار تورم بوده که برای حل آن باید اقدامات جدی بشود همچنین دولت باید در تلاش باشد در بحث کسری بودجه گام‌های جدی بردارد، اقداماتی مانند تقویت منابع در آمدی و صرفه‌جوی در هزینه‌ها می‌تواند در در این زمینه تأثیرگذار باشد تا از ذخایر و منابع بانک مرکزی همچنین چاپ پول استفاده نشود.

طغیانی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مطالبات مردم در بلند مدت، اصلاح ساختار اقتصادی کشور، بودجه، مالیات، نظام بودجه‌ریزی و توزیع و نظام مالیاتی و بانکداری است.
 

کد خبر 519513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.