بهمن کیارستمی تدوینگر «ایران‌زاد» شد

تدوین فیلم مستند «ایران‌زاد» به کارگردانی مجید عزیزی و تهیه‌ کنندگی مهدی مطهر به بهمن کیارستمی واگذار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مدیر رسانه‌ای پروژه، گروه تولید فیلم مستند «ایران‌زاد» به کارگردانی مجید عزیزی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر طی چند روز گذشته با بهمن کیارستمی برای تدوین این پروژه به توافق رسیدند. مستند بلند «ایران‌زاد» که پس از یک سال و نیم فیلم‌برداری به ماه‌های پایانی ضبط خود نزدیک شده، این روزها مهمان مردم کردستان است.

«ایران‌زاد» در سفر کردستان، پای صحبت‌های دختری که بعد از شهادت پدرش برای رهایی از مشکلات و غصه‌هایش به طبیعت پناه برده و همچنین کولبری که از مصائب کولبری در سرما و گرمای کوهستان‌های مرزی و تلخی‌های زندگی خود روایت کرده، نشسته است.

در این سفر، سعید فتاحی مربی فوتبال کردستانی نیز از دغدغه‌های ورزشی و اهمیت آن در زندگی خود و جوانان منطقه برای «ایران‌زادی» ها گفت. همچنین دوربین «ایران‌زادی» در کردستان رو در روی سید بهاءالدین که از کودکی در دامان طبیعت بزرگ شده و وابستگی زیادی به طبیعت و این اقلیم دارد، قرار گرفته و از آن طرف پای درددل‌های پسر جوانی که در پی مهاجرت از کشور است و آرزوها و رویاهای خود را آن طرف آب ترسیم کرده، نشسته است.

مستند «ایران‌زاد» که تاکنون در اغلب استان‌های کشور فیلمبرداری شده، تلاشی است برای شنیدن روایت ایرانی‌ها از زندگی، حکایتی از شادی‌ها، غم‌ها و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی و ثبت و به تصویر کشیدن این روایت‌ها خط اصلی این مستند است.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مشاور پروژه: حامد شکیبانیا، مدیر تولید: محمدهادی حیدری، سرپرست گروه تحقیق: ایمان معصومی، پژوهشگر: علیرضا زارعی، مدیر فیلمبرداری: میثم بابایی، مدیر تبلیغات و رسانه‌: فرنوش آبا، مدیر صدابرداری: احمد افشار، برندینگ: استودیو رامکا، طراح گرافیک: سیدعلی میرفتاح، دستیاران کارگردان: فاطمه سادات ابوترابی، فاطمه سادات موسوی، تصویربرداری هوایی: سعید حسن راشدی.

کد خبر 519504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.