محمدصالحی: دولت برای کاهش فشار تحریم‌ها سر میز مذاکره بنشیند

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش فشار تحریم‌های حداکثری از جمله مطالبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم بوده و لازم است دولت در شرایطی که اقتدار نظام حفظ شود برای کاهش فشار تحریم‌ها سر میز مذاکره بنشیند.

حسین محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردمی از دولت سیزدهم اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین مطالبه مردم در تمام نقاط کشور از جمله شهرها و روستاهای کوچک، بهبود شرایط اقتصادی کشور است در این راستا لازم است تیم اقتصادی رئیسی به عنوان مغز متفکر تمام بخش‌های دولت عمل کند.

وی افزود: در صورتی که مردم تلاش‌های دولت سیزدهم را جهت بهبود شرایط اقتصادی مشاهده کنند، دلگرمی و امید در جامعه بیشتر خواهد شد و دولت در ادامه مسیر خود موفق‌تر خواهد بود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار اول مردم این است که وضعیت اقتصادی و معیشتی زندگیشان تغییر کند و از گرانی و تورم نجات یابند.

صالحی خاطرنشان کرد: مطالبات ثانویه مردم حل مشکلات مسکن، ازدواج جوانان، بهبود وضعیت آشفته بازار و اشتغال بوده که لازم است دولت تمام توان خود را در جهت تحقق این مطالبات مردم به کار بگیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش فشار تحریم‌های حداکثری از جمله مطالبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم بوده و لازم است دولت در شرایطی که اقتدار نظام حفظ شود، برای کاهش فشار تحریم‌ها سر میز مذاکره بنشیند.

کد خبر 519378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.