سرمربی تیم ملی تیروکمان: رحیمی امروز رحیمی تیم من نبود/ نمی دانم چه اتفاقی افتاد

سرمربی تیم پاراتیروکمان کشورمان اعتقاد دارد غلامرضا رحیمی در مسابقات امروز ریکرو دور از انتظار ظاهر شده است.

به گزارش ایمنا، مجید کهتری پس از شکست غلامرضا رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: استرس رحیمی امروز خیلی بالا بود و نتوانست خودش را کنترل کند. من در جریان مسابقه خیلی تلاش کردم به او کمک کنم، اما به نتیجه نرسیدیم. رحیمی در روزهای اخیر و در مرحله تعیین رنکینگ خیلی عالی بود و شاید امروز چوب همان آمادگی روزهای قبل را خورد.

وی افزود: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و برای ما این نوع تیر زدن واقعاً غیرمترقبه بود. در جریان مسابقه امروز اصلاً رحیمی، رحیمی تیم من نبود و یک رحیمی دیگر شده بود. البته بعد از دو راند ابتدایی خودش را جمع کرد و کار به تیر طلایی کشیده شد. آنجا استرس رحیمی بیشتر هم شد، چون حریفش زودتر از او تیر زد و اتفاقاً ۱۰ هم زد.

سرمربی تیم پاراتیروکمان تصریح کرد: رحیمی امروز باخت اما اعتقاد دارم همچنان از بهترین‌های دنیاست و باید به خوبی ریکاوری کند برای مسابقه فردا. او کمتر از ۲۴ ساعت دیگر در همین جا در کنار زهرا نعمتی باید برای مدال تلاش کنند که امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرند.

کهتری در پاسخ به این پرسش که چرا رحیمی چنین فرمی را داشت، گفت: در تیراندازی با کمان بحث کنترل هیجان حرف اول را می‌زند که متأسفانه رحیمی امروز در این زمینه ضعیف عمل کرد.

وی یادآور شد: برای اینکه بگویم رحیمی چقدر خوب است، باید یادآوری کنم در ریو طلا گرفته است. در همین مسابقه تعیین رنکینگ مسابقات توکیو رکورد پارالمپیک را شکست و نفر اول شد. اینها نشان می‌دهد رحیمی ورزشکار توانمندی است و آماتور و غیرحرفه‌ای نیست. در تیراندازی با کمان کسری از ثانیه‌ها تعیین‌کننده است و امروز من و رحیمی نتوانستیم خودمان را جمع کنیم که از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم فردا بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم پاراتیروکمان کشورمان تصریح کرد: ما از ۱۰ روز پیش اینجا یک ماراتن داریم و این رقابت هر روز جریان دارد. نتایج تک تک بچه‌های روی عملکرد باقی تیراندازان در مسابقات بعدی تأثیرگذار است. امیدوارم مسابقه امروز تأثیری روی رقابت فردا رحیمی نداشته باشد و او و نعمتی بهترین نتیجه را بگیرند. هر دوی آنها از بهترین‌ها هستند و می‌توانند در جریان مسابقه ضعف‌های هم را پوشش دهند.

منبع: فارس

کد خبر 519226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.