مقامات لشکری و کشوری درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفتند

مقامات لشکری و شخصیت‌های سیاسی کشور در پیام‌های جداگانه در گذشت رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز سردار سرلشکر بسیجی فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا بر اثر بیماری در ۷۰ سالگی درگذشت. به همین مناسبت شخصیت‌ها و مقامات کشوری و لشکری در پیام‌هایی عروج این سردار بزرگ اسلام را تسلیت گفتند.

فرمانده کل سپاه درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی نوشت: درگذشت جانکاه سردار گرانقدر سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که عمر خود را در همراهی با نهضت اسلامی و همت مداوم برای دفاع از استقلال و امنیت ملی کشور و پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد را به محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد نیروهای مسلح کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

تلاش‌های مخلصانه، مدبرانه و بسیجی وی طی دوران دفاع مقدس و سالیان تصدی ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در تعمیق وحدت، اخوت و یکپارچگی بین ارتش و سپاه و سایر نیروهای مدافع انقلاب و شکل‌گیری اقتدار دفاعی و بازدارنده برای ایران اسلامی؛ همواره زنده و راهگشای امروز و فردای نیروهای مسلح افتخار آفرین میهن عزیزمان خواهد بود.

از درگاه خداوند متعال برای آن سردار فقید و عالیقدر علو درجات و رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت سید الساجدین امام زین العابدین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم داغدیدگان و مصیبت دیدگان عزیز به ویژه همرزمان وی در نیروهای مسلح و بسیج، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین مسئلت می جویم.

فرمانده کل ارتش درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی را تسلیت گفت

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در پیامی نوشت: خبر درگذشت سردارسرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قواو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تالم خاطر شد.

سال‌ها خدمت جهادی آن مرحوم در رأس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سالهای دفاع مقدس، منشأ آثار ارزشمندی برای نیروهای نظامی و انتظامی کشور بوده است.

مدیریت، تفکر راهبردی، روحیه جهادی، بسیجی و معنوی ایشان در سالهای حضورشان در عرصه‌های مختلف و مشاغل حساس و راهبردی کشور به ویژه نیروهای مسلح و مراکز علمی و دانشگاهی و در کنار آن تالیفات ارزشمندشان در حوزه‌های مختلف، درخشان و ماندگار است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت آن چهره انقلابی و خدمتگذار به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، خانواده مکرم ایشان و رزمندگان سالهای دفاع مقدس، علو درجات معنوی برای آن مرحوم از درگاه احدیت خواستارم.

تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح

محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی نوشت: درگذشت سردار عالیقدر و مجاهد سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

بی تردید خدمات و نقش آفرینی‌های ارزنده و مخلصانه وی در سنگرها و مسئولیت‌های مهم طی چهار دهه اخیر ازجمله در دوران هشت سال دفاع مقدس و سپس ۲۷ سال ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و ایجاد هماهنگی، هم افزایی و یکپارچگی بین نیروهای مسلح و دفاعی کشور برای پاسداری از امنیت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش خواهد بود.

این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مقتدر و افتخارآفرین ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای عموم مصیبت دیدگان و سوگواران گرانقدر و همرزمان و علاقه‌مندان وی؛ صبر، شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله درگذشت فیروزآبادی را تسلیت گفت

علی شیرازی نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله در پیامی با ابراز تأثر از خبر درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی نوشت: این سردار سرافراز عمر خود را صرف اعتلای نظام جمهوری اسلامی کرد و برای اقتدار کشور و نیروهای مسلح شبانه‌روز تلاش کرد.

نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله در این پیام این مصیبت را به فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح و به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و از ایزد منان برای وی علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر خواهان شد.

مخبر درگذشت سردار سرلشگر فیروزآبادی را تسلیت گفت

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در طی پیامی نوشت: درگذشت سردار مبارز و انقلابی سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأسف و تأثر گردید.

تلاش‌های مجاهدانه و خدمات ارزشمند و نقش تأثیرگذار سرلشکر فیروزآبادی در مسئولیت‌های مختلف از جمله ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در افزایش سطح توانمندهای نیروهای مسلح برای تأمین امنیت و اقتدار ملی فراموش ناشدنی و نزد خداوند متعال مأجور است.

ضایعه فقدان این سردار مجاهد اسلام و انقلاب را به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، عموم ملت قدرشناس ایران، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، دوستان و بستگان به ویژه خانواده ارجمند ایشان تسلیت می گویم و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسألت دارم.‌

زاکانی درگذشت سردار فیروزآبادی را تسلیت گفت

شهردار تهران در واکنش به درگذشت "سردار فیروزآبادی" گفت: "‏درگذشت سردار سرلشگر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.‬ ‏بی‌شک چهاردهه خدمات ارزنده ایشان درعرصه‌های مختلف در یاد ملت ایران ماندگار خواهد بود.

‏اینجانب فقدان ایشان را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم و فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح ایران اسلامی، تسلیت عرض می‌نمایم.

اژه‌ای: سرلشکر فیروزآبادی مجاهدت و تدابیر به یاد ماندنی از خود به جا گذاشت

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در پیامی نوشت: در گذشت سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأثر گردید.
آقای دکتر فیروزآبادی در تمام طول بعد از انقلاب اسلامی در خدمت به نظام و مردم تلاش شایانی داشتند و در زمان هشت سال دفاع مقدس و بیش از دو دهه در سمت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح مجاهدت و تدابیربه یاد ماندنی از خود به جا گذاشتند.

رحلت این بسیجی مخلص را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، نیروهای مسلح وخانواده مکرم را تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای خانواده ایشان از خداوند متعال مسالت دارم.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 519194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.