دیدار رئیس شورای شهر شیراز و شهردار منتخب با آیت‌الله دستغیب

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منتخب شیراز با آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب، عضو مجلس خبرگان رهبری امروز (پنج شنبه) اظهار کرد: شهردار منتخب فردی تلاشگر، با ایمان، ولایی و انقلابی است، خوشبختانه فرآیند خوب و کاملی برای انتخاب شهردار شیراز طی شده است.

وی ادامه داد: جامعیت، عدالت، حس مسئولیت، امانتداری و تخصص از ویژگی‌های افرادی است که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه قرآنی ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیر و ما بانفسهم گفت: امیدواریم حکم شهردار از سوی وزارت کشور نیز اعلام شود.

دستغیب در حوزه عدالت اجتماعی خاطرنشان کرد: باید با دقت نظر عدالت را در تمامی نقاط شهر با ارائه خدمات به مردم که رضایت خدا نیز در آن است، گسترش داد.

وی با ذکر اینکه عدالت به معنای یکسان عمل کردن در تمامی مناطق شهر نیست، تصریح کرد: افق روشنی را پیش روی مدیریت شهری شیراز می‌بینم. در طی ۴۰ سال گذشته نظام و انقلاب با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است امیدواریم با اهتمام و تلاش مجموعه مدیریت شهری، مشکلات شهر شیراز حل خواهد شد.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار گفت: هدف ششمین دوره مدیریت شهری شیراز رساندن این کلانشهر به جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع) است.

وی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور نامساعد و بیماری کرونا شرایط را سخت‌تر کرده که امیدواریم خدا مسیر روشنی را رهنمون و ارائه طریق گرداند.

احسان اصنافی، شهردار منتخب شیراز در این جلسه خاطرنشان کرد: روحانیون پدران معنوی شهر هستند و بر خود واجب می‌دانیم که در راستای اعتماد مردم از راهنمایی‌های روحانیون دلسوز و انقلابی بهره بگیریم.

وی پیرامون شرایط شهر شیراز گفت: وضعیت شهری در حوزه‌های مختلف نظیر حمل و نقل، ترافیک و… مطلوب نیست و کرونا نیز مزید بر علت و سخت‌تر شدن شرایط شده است.

شهردار منتخب با تاکید بر رساندن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی اضافه کرد: باید با تسریع در روند پروژه‌های عمرانی، سطح خدمات شهری به مردم را ارتقا دهیم.

کد خبر 519120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.