ایجاد ۷۰۰۰ شغل جدید در استان تهران در هفته دولت

استاندار تهران گفت: همزمان با هفته دولت ۵۵۰ طرح با ۱۱ هزار میلیارد تومان افتتاح و برای هفت هزار نفر نیز شغل ایجاد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه افتتاح طرح‌های هفته دولت پاکدشت اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار و مستندات موجود، نرخ بیکاری استان تهران در شش ماهه نخست امسال ۶.۳ درصد است که این میزان نسبت به زمستان سال قبل با کاهش ۲.۵ درصدی بیکاری همراه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استانداری‌های کل کشو، استانداری تهران در حوزه اشتغال جز سه استان برتر کشور معرفی شده که این امر نشان از تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرمانداران در ایجاد شرایط لازم برای ایجاد اشتغال جدید، حفظ اشتغال موجود و پویایی و رونق اشتغال دارد.

استاندار تهران تاکید کرد: مهم‌ترین اصل در حفظ اشتغال و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، تلاش در رفع موانع تولید و توجه به شعار سال، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است.

وی تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت را یکی از مهمترین برنامه‌های استان تهران دانست و تصریح کرد: در مراحل مختلف اجرای این طرح اقدامات مؤثری ازجمله تغییر کاربری‌ها انجام شده و امروز شرایط لازم برای اجرا و تکمیل آن فراهم شده است.

محسنی گفت: بخش خصوصی نیز در مقطعی آمادگی خود را برای تکمیل این طرح اعلام کرده بود که با توجه به آغاز کار توسط قرارگاه سازندگی و مطالعات صورت گرفته، مقرر شد تا قرارگاه مجدد تکمیل این طرح را در اختیار گیرد.

وی تصریح کرد: با استقرار وزیر جدید راه و شهرسازی و رفع مشکلات موجود و همکاری دستگاه‌های مختلف، تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر اجرای این طرح آغاز شود.

کد خبر 519110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.