۱۴ هزار و ۸۳۲ پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری رسید

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: طی هفته دولت سال جاری ۱۴هزار و ۸۳۲ پروژه عمرانی در کشور با اعتباری معادل ۱۳۷ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح وبه بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی نژاد اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی از استانداری‌ها ۹۹۸ پروژه با سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان مربوط به شهرداری‌ها و ۴۰۶۸ پروژه با سرمایه گذاری هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان مربوط به دهیاری‌ها بود.

وی افزود: همچنین طی هفته دولت امسال ۹۷۶۶ پروژه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاری ۱۲۰ هزار و ۶۷۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: به موجب گزارش‌های رسیده از استانداری‌ها، بیشترین پروژه شهرداری‌ها که در هفته دولت به بهره برداری رسید به ترتیب مربوط به استان‌های اصفهان با ۲۱۵ پروژه، بوشهر با ۱۱۷ پروژه و گلستان با ۷۴ پروژه بود.

وی ادامه داد: بیشترین پروژه‌های به بهره برداری رسیده سایر دستگاه‌ها به ترتیب مربوط به استان‌های فارس با ۸۷۵ پروژه، گیلان با ۸۳۵ و خراسان رضوی با ۷۴۳ پروژه بود.

جمالی نژاد اضافه کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از استان‌ها طی هفته دولت ۱۳۰ پروژه شهرداری‌های کشور با سرمایه گذاری معادل دو هزارو ۴۸۷ میلیارد تومان و ۹۰۸ پروژه سایر دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاری معادل ۱۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

کد خبر 519102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.