استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش ضریب استفاده از ماسک

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در جهت اجرای مصوبات و تکالیف اصلی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای خراسان رضوی به‌ویژه افزایش ضریب استفاده از ماسک و رساندن آن به بالغ بر ۹۰ درصد شهروندان، از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، سیدمجتبی منتظری در نشست شورای اداری این سازمان که با حضور مسئولان قرار گاه عملیاتی مبارزه با کرونا خراسان رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که طی سال گذشته و امسال به عنوان یک دغدغه جدی در سطح جامعه به ویژه شهر مقدس مشهد مطرح شده، مساله ویروس کرونا است.

وی تصریح کرد: تنها راهکار مبارزه با این ویروس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای صحیح برنامه‌های قرار گاه عملیاتی مبارزه با کرونا که اساس آنها بر پایه همراهی و همکاری مردم است، از این رو انتظار ما این است که شهروندان مشهد در این باره مساعدت لازم را داشته باشند. همچنین از عموم مردم مشهد تقاضا می‌شود با استفاده از ماسک که علاوه بر تاکید مقام معظم رهبری، بهترین و کم هزینه‌ترین ابزار برای مقابله با این ویروس است؛ در جهت قطع زنجیره انتقال کرونا و کاهش ان در سطح شهر مشهد همکاری داشته باشند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: در جهت اجرای مصوبات و تکالیف اصلی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا خراسان رضوی به ویژه افزایش ضریب استفاده از ماسک و رساندن آن به بالغ بر ۹۰ درصد شهروندان از همه ظرفیت‌های خود استفاده خواهیم کرد. حتی در شرایط کرونا برای فضاهایی نظیر اماکن و سال‌های ورزشی نیز دستورالعمل بهداشتی سخت گیرانه‌ای را تصویب و اجرایی کرده‌ایم.

کد خبر 518991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.