رویکرد شورای ششم ارتقای کیفیت خدمات در اصفهان است

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیش از ۹۵ درصد بازگشایی‌ها و احداث خیابان‌ها که مورد نیاز بوده پیش از این انجام شده و شهرداری باید در چهار سال آینده در ارتقای کیفیت خدمات فعال بوده و شورا نیز نظارت کافی داشته باشد.

عباس حاج‌رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شهرداری ۳۷۰ وظیفه قانونی در قبال شهروندان دارد، اظهار کرد: اکنون که شهردار آینده اصفهان انتخاب شده است باید سعی کنیم به عنوان اعضای شورا بر عملکرد شهرداری در انجام این وظایف نظارت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مدیریت شهری ۲۴ ساعتی بوده و تعطیلی ندارد، افزود: بیش از هر چیز باید خدمت‌رسانی به مردم در اولویت باشد و این خدمت‌رسانی زمانی قابل ارزش است که همراه با تکریم مردم انجام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از اقدامات شورای اسلامی در دوره اول ریل‌گذاری مناسبی بود که انجام داد؛ انجام کارهای شهر بر اساس برنامه اصفهان ۱۴۱۴ که استراتژی مدیریت شهری را مشخص می‌کرد و تدوین برنامه اصفهان ۱۴۰۴ باعث شد توسعه اصفهان تاکنون بر اساس برنامه‌ریزی پیش برود.

وی ادامه داد: در شورای ششم اولویت بر اجرای پروژه‌های عمرانی است که دچار وقفه شده یا باید مسیر توسعه آن ادامه یابد؛ یکی از پروژه‌هایی که باید در چهار سال آینده تکمیل شود، رینگ چهارم حفاظتی است که امیدواریم بتوانیم در این دوره قسمتی که مربوط به اصفهان است را بهره‌برداری کنیم.

حاج‌رسولیها خاطرنشان کرد: باید ساختاری مشخص شود که بر اساس آن شهرهایی که در تکمیل رینگ چهارم وظیفه دارند اما توان مالی ندارند فعال شده و ادامه مسیر رینگ را احداث کنند.

وی تکمیل خط دو مترو را دیگر اولویت عمرانی شورای ششم در حوزه پروژه‌های کلانشهری عنوان کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ملاقات مردمی و بازدید از مناطق مشاهده کردیم که بیش از ۹۵ درصد بازگشایی‌ها و احداث خیابان‌ها که مورد نیاز بوده انجام شده و باید در چهار سال آینده در ارتقای کیفیت خدمات نظارت کافی داشته باشیم.

کد خبر 518975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.