انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ آغاز شد+ لینک سنجش

سامانه انتخاب رشته کنکور ارشد سال ۱۴۰۰ برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org فعال شد. پس از انتخاب رشته متقاضیان باید منتظر اعلام نتایج نهایی  اواخر مهرماه ۱۴۰۰ باشند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) اقدام نموده و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کد رشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پیش‌نویس (نمونه‌ای که به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره ۲ قرار دارد) درج کنند و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود از امروز چهارشنبه _۱۰ شهریورماه_‬ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ شنبه _۱۳ شهریورماه_ برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند.

پس از تأیید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید انتخاب رشته از طریق سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

بیشتر بخوانید:

استخراج و اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در اواخر مهرماه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

لینک ورود به سامانه انتخاب رشته

کد خبر 518872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • فاطمه IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    6 5
    حداقل‌‌به‌اعتراضایه‌نگاهی‌هم‌بندازین‌مااعتراض‌زدیم‌ها‌ شماهنونگاهم‌ننداختین‌شایدماهم‌مجازبه‌انتخاب‌رشته‌ شدیم‌توروخداعدالت‌روبرقرارکنین
    • مم IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      3 4
      برو عروس شو دنبال چی هستی
  • پیمان IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 3
    واقعا روز انتخاب رشته روز مسرت بخشی بود