تکمیل کیلومتر ۴ تا ۷ حلقه حفاظتی شهر اصفهان تا نیمه دوم مهرماه/ تسریع در روند آزادسازی‌ها

جلسه بررسی مشکلات و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان در محل پروژه حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان (پل زیرگذر قهجاورستان) با حضور سرپرست شهرداری و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا بوژ مهرانی، سرپرست شهرداری اصفهان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه اجرای پروژه‌های بزرگ شهری با چالش‌های بزرگ مواجه است، اظهار کرد: به منظور حل سریع‌تر این مشکلات و چالش‌ها نیاز است، هماهنگی‌های لازم میان بخش‌های مختلف شهرداری برای سرعت در اجرای این پروژه‌ها و به منظور طراحی، آزادسازی، اجرا، توافق با مردم و … انجام شود.

رضایت مردمی در اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار مهم است

وی رضایت مردمی در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری را بسیار مهم ذکر کرد و افزود: امروز تصمیمات خوبی برای ادامه احداث پروژه حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان در محل زیرگذر پل قهجاورستان گرفته شد تا با سرعت در امور اجرایی این پل و ادامه مسیر حلقه حفاظتی هرچه سریع‌تر این بخش از پروژه نیز در اختیار مردم قرار گیرد.

سرپرست شهرداری اصفهان با بیان اینکه حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان کار بسیار بزرگی است که طی سالیان گذشته کار احداث آن توسط شهرداری آغاز شده است، افزود: وجود معارضین در این مسیر کار اجرای پروژه را با سختی‌هایی مواجه کرده است که با جلب رضایت مالکان نسبت به آزادسازی لکه‌های موجود، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با ادامه احداث این پروژه در کیلومتر ۲.۵ تا هفت کامیون‌های سنگینی که قصد عبور از شهر را دارند هر چه بیشتر می‌توانند از مسیر حلقه چهارم حفاظتی استفاده کنند و مقدار مساحتی که زیر بار ترافیکی می‌رود بیشتر می‌شود.

بوژمهرانی تاکید کرد: به دنبال تأمین منابع لازم هستیم و تلاش می‌شود زندگی و کار مردم کمترین تأثیر را از اجرای این پروژه داشته باشد.

تکمیل کیلومتر ۴ تا ۷ حلقه حفاظتی شهر اصفهان تا نیمه دوم مهرماه

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پیرو جلسات هفتگی بررسی پروژه‌های عمرانی امروز نیز جلسه بررسی مشکلات و برنامه ریزی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان در محل پروژه احداث حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان (پل زیرگذر قهجاورستان) با حضور مدیران و معاونان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه حلقه حفاظتی یکی از پروژه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود و قرار شد آزادسازی‌های مربوط به کیلومتر چهار تا هفت هر چه سریع‌تر انجام شود.

ایرج مظفر ضمن ابراز امیدواری برای به پایان رساندن کیلومتر چهار تا هفت حلقه حفاظتی در نیمه دوم مهرماه سال جاری، تصریح کرد: شروع عملیات کیلومتر ۲.۷۰۰ تا چهار نیز در دستور کار قرار گرفت که روند اجرایی آن انجام می‌شود.

پیشرفت ۸۰ درصدی کیلومتر ۴ تا ۷

وی با بیان اینکه کیلومتر چهار تا هفت حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اضافه کرد: همچنین در خصوص تأمین اعتبار و آزادسازی کیلومتر ۶۰۰ تا ۲.۷۰۰ تصمیم گیری شد و امیدوارم بتوانیم عملیات اجرایی این مسیر را نیز هر چه سریع‌تر به پایان برسانیم.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: قرار شد منطقه ۱۵ شهرداری تا حدود یک ماه آینده کل آزادسازی‌های کیلومتر چهار تا هفت را انجام دهد.

با تکمیل حلقه حفاظتی در منطقه ۱۵ ورود کامیون به شهر اصفهان ممنوع می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان هم در خصوص کیلومتر چهار تا هفت حلقه حفاظتی شهر اصفهان، اظهار کرد: ۹۸ درصد یعنی ۱۵۷ هزار متر از مسیر ۱۶۰ هزار متری آزادسازی شده که به معنای آزادسازی ۹۸ درصدی است، معادل سه هزار متر آن باقی مانده که برای بالای دو هزار و ۵۰۰ متر آن توافق‌های لازم صورت گرفته و برای مابقی آن با توجه به تغییر قیمت‌ها با یکسری مشکلات مواجه بوده‌ایم.

مسعود قاسمی تصریح کرد: امیدوارم تا اواخر مهر بتوانیم کیلومتر چهار تا هفت را به پایان رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم. با افتتاح این سه کیلومتر از پل آفتاب تا سه راه بهاران، حلقه حفاظتی در شرق اصفهان کامل می‌شود.

وی با بیان اینکه هفت کیلومتر رینگ در منطقه ۱۵ باقی مانده است، افزود: حدود ۵۰۰ هزار متر این مسیر آزادسازی نیاز داشت که آزادسازی‌های حدود ۴۰۰ هزار متر آن انجام شده و امیدوارم با تکمیل ساخت این مسیر، ورود کامیون به اصفهان ممنوع شده و مردم احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

کد خبر 518829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.