نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰؛ از زمان برگزاری تا قیمیت بلیط

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی از ۱ اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارچ ۲۰۲۲ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نمایشگاه بزرگ جهان که با نام EXPO شناخته می‌شود، رویداد جهانی است که هر چند سال یک بار در یک کشور برگزار می‌شود، این رویداد یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای بین‌المللی به شمار می‌رود که در آن کشورهای مختلف دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. کشور امارات و شهر دبی میزبان EXPO 2020 بوده است که با آغاز همه‌گیری کرونا یک سال به تأخیر افتاد.

اولین بار در طول تاریخ EXPO 2020 است که یک کشور عربی میزبان برگزاری این نمایشگاه جهانی است، این نمایشگاه از ۱ اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارچ ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. نمایشگاه EXPO 2020 میزبان ۱۹۲ کشور مختلف، شرکت‌های چند جانبه و مؤسسات آموزشی است، پیش بینی شده است که تقریباً ۲۵ میلیون نفر از آن بازدید خواهند کرد. کشورهای مختلف در این رویداد دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، علمی و دورنمای توسعه کشورها را به نمایش خواهند گذاشت.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی در فضایی با مساحت ۵۰۰ هکتار با حضور کشورهای مختلف و نهادهای بین‌المللی با شعار "پیوند افکار و ساخت آینده" در کشور امارات برگزار خواهد شد. این نمایشگاه فرصت‌های شغلی زیادی ایجاد خواهد کرد و فرصت مناسبی برای رونق اقتصاد امارات خواهد بود زیرا گردشگران زیادی برای بازدید این رویداد به دبی خواهند آمد. مهندسان و طراحان بسیار معروف و بزرگی طراحی این نمایشگاه را بر عهده دارد و تلاش می‌کنند نمایشگاهی بسیار زیبا در محیطی مناسب آماده کنند.

حفظ ایمنی بازدید کنندگان اولویت اصلی رویداد است و سلامت افراد با تست‌های کرونا، فاصله اجتماعی و الزام استفاده از ماسک در سراسر محوطه نمایشگاه تضمین شده است. برنامه‌ها و غرفه‌های نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی برای همه گروه‌های سنی مناسب است، برنامه‌هایی نیز برای تفریح در فضای باز با محوطه‌های سبز و زمین‌های بازی وجود دارد. هر روز بیش از ۶۰ برنامه زنده شامل ارکستر، اپرا، کارگاه و سایر سرگرمی‌های مخصوص کودکان برگزار خواهد شد علاوه بر این غرفه‌هایی نیز برای فروش غذا وجود دارد که آشپزهای معروف غذاها را آماده می‌کنند.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، قیمت بلیط یک روزه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی ۹۵ درهم (۲۶ دلار) است در حالی که بلیط چند ورودی که اجازه ورود به تعداد نامحدود را در ۳۰ روز متوالی می‌دهد ۱۹۵ درهم (۵۳ دلار) است علاوه بر این بلیط برای تمام طول ۶ ماه ۴۹۵ درهم (۱۳۵ دلار) است. کودکان زیر ۱۸ سال، افراد ۶۰ سال به بالا و کسانی که دارای ناتوانی جسمی هستند لازم نیست برای ورود هزینه‌ای پرداخت کنند علاوه بر این ۵۰ درصد تخفیف به مراقبان یا همراهان این افراد تعلق می‌گیرد.

کد خبر 518705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.