آمادگی حوزه‌های بهداشت ناجا برای واکسیناسیون عمومی

سخنگوی نیروی انتظامی از اعلام آمادگی حوزه بهداشت و درمان ناجا برای مشارکت در امر واکسیناسیون عمومی در بیش از ۱۰۰ شهرستان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

"حوزه بهداشت و درمان ناجا آمادگی خود را برای مشارکت در امر واکسیناسیون عمومی در بیش از ۱۰۰ شهرستان کشور اعلام نموده

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا ضمن اشاره به تدابیر فرمانده محترم ناجا مبنی بر بسیج تمام امکانات اجرایی، بهداشتی و درمانی ناجا برای اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در امر مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان ناجا آمادگی خود را برای مشارکت در امر واکسیناسیون عمومی در بیش از ۱۰۰ شهرستان کشور اعلام نموده و هم اکنون پایگاه‌های واکسیناسیون ناجا در شهرستان‌های قم، یزد و تهران فعال بوده و تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این مراکز واکسینه شده‌اند. "

سخنگوی ناجا در پست دیگری خبر داد:

"خط و نشان قاطع پلیس برای اخلالگران بازار اقلام دارویی و بهداشتی

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا، ضمن اعلام راه‌اندازی قرارگاه مقابله با محتکران دارویی و بهداشتی در نیروی انتظامی گفت: با توجه به وضعیت پاندمی ویروس کرونا، این نیرو در راستای مأموریت‌های ذاتی خود، علاوه بر تأمین امنیت شهروندان، ضمن مبارزه با سوداگران و اخلالگران نظام سلامت، تأمین امنیت سلامت جامعه را نیز در اولویت امور خود قرار داده است. "

سردار حاجیان در پست دیگری نوشت:

"مدیریت به موقع در میدان عمل از الزامات مأموریتی

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر پشتیبانی تجهیزاتی به موقع از یگان‌های ویژه ناجا، گفت: این هنر شماست که در میدان عمل و به اقتضا وقایع، صحنه را به منظور آرام سازی، با اقتدار، درایت، هوشمندی توأم با مهربانی و … مدیریت و فرماندهی کنید.

نیروهای یگان ویژه هر لحظه برای انجام مأموریت آماده هستند

فرمانده ناجا با اشاره به مأموریت‌های نیروهای یگان‌های ویژه ناجا یادآور شد: نیروهای این یگان هر لحظه برای انجام مأموریت آماده هستند و بایستی بگویم در سال‌های اخیر هم سعی و تلاشمان تقویت یگان‌های ویژه ناجا بوده است و این رویکرد با اولویت تقویت این یگان از منظر نیروی انسانی و تجهیزات به روز، به جد دنبال می‌شود.

آمادگی کامل یگان‌های ویژه ناجا برای اجرای مأموریت‌ها

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی کامل یگان‌های ویژه ناجا برای اجرای مأموریت‌ها گفت: تجهیزات به روز و مؤثری در اختیار نیروهای این یگان وجود دارد و باید بگویم تقویت تجهیزاتی این یگان‌ها همواره از اولویت‌ها است.

یگان‌های ویژه ناجا در مأموریت مقابله با ویروس کرونا خوش درخشید

فرمانده ناجا با اشاره به ایفای نقش یگان‌های ویژه ناجا در فرآیند مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا خاطر نشان کرد: یگان‌های ویژه ناجا در مأموریت مقابله با ویروس کرونا نیز خوش درخشید و از ظرفیت‌های خود در این عرصه بهره‌مندی حداکثری داشت.

معتقدم که در بحث تأمین منازل سازمانی و ملکی نیروهای پلیس بایستی اقدامات مثمرثمری صورت بگیرد

سردار اشتری: معتقدم که در بحث تأمین منازل سازمانی و ملکی نیروهای پلیس بایستی اقدامات مثمرثمری صورت بگیرد و در این میان نیروهای یگان‌های ویژه ناجا باید در اولویت قرار بگیرند. "

عمل به تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری گره‌گشای تمام امور کشور است

سردار اشتری با اشاره به پشتیبانی‌های به موقع ستاد کل نیروهای مسلح از نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: عمل به تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری گره‌گشای تمام امور کشور است، به آینده امیدواریم و ان شاء الله با خدمت صادقانه، شاهد رشد دستاوردهای نیروی انتظامی باشیم. "
 

آمادگی حوزه‌های بهداشت ناجا برای واکسیناسیون عمومی

آمادگی حوزه‌های بهداشت ناجا برای واکسیناسیون عمومی

آمادگی حوزه‌های بهداشت ناجا برای واکسیناسیون عمومی

آمادگی حوزه‌های بهداشت ناجا برای واکسیناسیون عمومی

آمادگی حوزه‌های بهداشت ناجا برای واکسیناسیون عمومی

آمادگی حوزه‌های بهداشت ناجا برای واکسیناسیون عمومی

آمادگی حوزه‌های بهداشت ناجا برای واکسیناسیون عمومی

کد خبر 518659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.