ضرورت برنامه‌ریزی تخصصی برای درآمدزایی

سرپرست شهرداری اهواز گفت: درآمد زایی در شهرداری نیازمند برنامه ریزی دقیق و تخصصی و اجرای مرحله به مرحله بوده و در خصوص املاک شهرداری نیز، انتظار است دستگاه‌های دیگر با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی خود نگاه عادلانه تری به موضوعات شهرداری داشته باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، بعد از ظهر سه شنبه ۹ شهریور ماه جلسه شورای معاونین با حضور سرپرست شهرداری اهواز، قائم مقام شهردار، معاونین و تعدادی از مدیران شهرداری در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.

در این جلسه سرپرست شهرداری اهواز پس از تحلیل درآمد سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری، اظهار کرد: باید نقش هر یک از سازمان‌های شهرداری در ایجاد درآمد مشخصاً تحلیل و در دسترس باشد تا بتوان برای ایجاد درآمد در سازمان‌ها به صورت تخصصی برنامه‌ریزی کرد.

عالی پور اضافه کرد: در دوره‌های گذشته ما به سمتی رفتیم که سازمان‌ها را وادار به درآمد زایی کردیم و باید همان روند با برنامه‌ریزی دقیق و با قوت بیشتر به اجرا درآید.

وی تصریح کرد: درآمد زایی و عدم وابستگی مالی در سازمان‌ها قابل تحقق و اجرا می‌باشد و نیاز به خلاقیت مدیران آن مجموعه دارد.

در این جلسه انتخاب یک نفر از معاونین برای عضویت در شورای عالی پژوهش بود که در این نشست جناب آقای "مسعود امینی" با توافق حضار و تأیید سرپرست شهرداری انتخاب شد.

در ادامه این نشست پس از ارائه گزارش وضعیت املاک شهرداری در اختیار مستأجران، سرپرست شهرداری اهواز تاکید کرد: در موضوع به روز کردن اجاره بهای املاک شهرداری و مزایده‌ها، بایستی حساسیت و بررسی‌های مرتب انجام شود تا شهرداری بتواند در وصول مطالبات خود موفق عمل کند.

عالی پور ضمن اشاره به اینکه بعضی دستگاه‌ها نگاه عادلانه ای به وضعیت شهرداری ندارند، گفت: دستگاه‌های مختلف در خصوص املاک شهرداری باید نگرش خود را تغییر داده و نیازمند آن هستیم که دستگاه‌های دیگر با شهرداری اهواز در این خصوص همکاری داشته باشند.

وی مطرح کرد: شهرداری دستگاهی است که اختیارات قانونی زیادی دارد و انتظار مردم آن است که از این اختیارات برای وصول حق و حقوق خود و در نهایت ارائه خدمات بهتر به شهروندان اقدام کند.

کد خبر 518658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.