گردان: بازیکنان مدنظر مهدی تارتار را باشگاه ذوب آهن در کوتاه ترین زمان جذب کرد

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تعدادی از بازیکنان سابقه کار با تارتار را دارند که باعث می‌شود کار ما بهتر پیش برود و بازیکنان زود تر با تیم هماهنگ شوند، ماهم همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا افراد جدید در قالب ذوب آهن قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهاب گردان در اولین روز تمرین تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص شرایط تیم اظهار کرد: امسال کارمان را خیلی زود شروع کردیم، لیستی که مهدی تارتار داده بود و بازیکنانی که می‌خواست را باشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب کرد، اوایل نقل و انتقالات است و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند پیشنهادات زیادی داشتند ولی باشگاه ذوب آهن موفق شد آنها را جذب کند.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان سابقه کار با تارتار را دارند که باعث می‌شود کار ما بهتر پیش برود و بازیکنان زود تر با تیم هماهنگ شوند، ما هم همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا افراد جدید در قالب ذوب آهن قرار بگیرند. از بازیکنان تیم ممنونم که میان همه پیشنهادات، ذوب آهن را انتخاب کردند و امیدواریم نتایجی بگیریم که در شأن و شخصیت ذوب آهن باشد.

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه نمی‌خواهیم اتفاقات فصل قبل رخ ندهد بلکه می‌خواهیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود برگردانیم، خاطر نشان کرد: ذوب آهن باشگاهی است که سالیان زیادی برای قهرمانی بسته شده و سابقه قهرمانی دارد، برای به اوج رسیدن زمان نیاز داریم ولی هدف این است که این تیم را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

کد خبر 518643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.