دختر نوجوان پدرش را سر سفره کشت

سه کشته و ۹ مجروح در واژگونی خودرو، به دام افتادن اعضای باند تهیه و توزیع هروئین، قتل هولناک جوانی در باغ، سوختن یک خانواده در انفجار و قتل پدر توسط دختر نوجوان سر سفره را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس مرکز اورژانس بم در شرق استان کرمان گفت: در پی واژگونی خودرو حامل اتباع غیرمجاز افغان در جاده بم - دولت آباد سه نفر کشته و ۹ نفر مجروح شدند.

فریدون علیپور اظهار کرد: مجروحان این حادثه با چهار آمبولانس به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

وی ادامه داد: حال دو مجروح وخیم بوده و محل دقیق این حادثه محور بم - دولت آباد نرسیده به پل راه آهن اعلام شده است.

به دام افتادن اعضای باند تهیه و توزیع هروئین

فرمانده انتظامی نهاوند از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع ماده مخدر هروئین در این شهرستان خبر داد.

احمد ساکی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات ویژه پاکسازی نقاط آلوده شهر نهاوند، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین را شناسایی و متلاشی کرد.

وی با بیان اینکه اعضای این باند از افراد شرور و سابقه‌دار هستند، افزود: در این عملیات یک کیلو و ۲۸۵ گرم هروئین، ۱۹٠ گرم ماده مخدر شیشه، سه دستگاه ترازو و چهار عدد قمه کشف و دو متهم نیز در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: همچنین به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تهدید، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی روستای زرین دشت نهاوند، شناسایی فرد شرور در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با انتشار این کلیپ، مأموران پلیس اطلاعات نهاوند در یک عملیات ویژه متهم را دستگیر کردند که وی پس از تکمیل پرونده و با دستور قضائی روانه زندان شد. پلیس علاوه بر فضای حقیقی، فضای مجازی را نیز کنترل می‌کند، اگر فرد یا افرادی با اقدام و حرکتی موجب سلب آسایش، تهدید و رعب و وحشت مردم شوند به طور حتم با آنها طبق قانون برخورد می‌شود.

قتل هولناک جوانی در باغ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از درگیری و نزاع بین چند جوان و فوت یکی از آنها خبر داد.

حسین بشری اظهار کرد: در چند روز گذشته طی درگیری چند جوان در باغ‌های یکی از مناطق شهر، یک جوان ۳۶ ساله بر اثر جراحت ناشی از ضربه چاقو جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: پس از مجروح شدن مقتول، دو تن از دوستان او وی را به بیمارستان منتقل کردند که متأسفانه مجروح به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد.

بشری با اشاره به اینکه دو دوست مقتول پس از فوت وی از بیمارستان گریختند، اظهار کرد: پس از اقدامات فنی و پلیسی این دو مظنون شناسایی و پس از طی بازجویی، فردی را به عنوان قاتل معرفی کردند.

وی تصریح کرد: پس از اعتراف دو دوست مقتول که فردی را با مشخصات کامل معرفی کردند پلیس اقدامات لازم را برای شناسایی و دستگیری شروع کرد.

بشری با اشاره به اینکه فرد پس از شناسایی دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از شناسایی توسط پلیس دستگیر و وی به اقدام مجرمانه قتل اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: قاتل پس از دستگیری و انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سوختن یک خانواده در انفجار

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: پس از اطلاع آتش گرفتن منزلی در روستای "ناچیت" از توابع بخش چهار مصدوم براثر انفجار گاز مسکونی در بوکان سیمینه این شهر، بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه چهار این سازمان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه عملیات اطفا حریق را آغاز کردند که متأسفانه در حین این عملیات یک نفر از آتش نشانان این سازمان از ناحیه صورت دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان نشت گاز مایع از سیلندر این آشپزخانه و رسیدن به منبع آتش را علت بروز حریق و انفجار دانست و ادامه داد: یک زن و مرد و به همراه دختر جوان این خانواده در این حادثه دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان بوکان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: یکی از مجروحان حادثه به علت شدت جراحات به یکی از بیمارستان‌های شهرستان ارومیه اعزام شد.

دختر نوجوان پدرش را سر سفره کشت

دختر نوجوان در کمالشهر کرج، با ضربه‌های چاقو پدرش را کشت.

عصر دیروز مأموران پلیس کرج در جریان مرگ مشکوک مرد میانسالی با ضربه‌های چاقو در خانه‌اش در کمالشهر قرار گرفتند. تیم جنایی همراه بازپرس ویژه قتل کرج در محل حاضر شد. با بررسی پیکر این مرد مشخص شد مرد میانسال با ضربه‌های چاقو فوت کرده است. خانواده این مرد در تحقیقات مقدماتی مدعی شدند این مرد با چاقو خودزنی کرده است. بررسی نحوه ضربه‌های چاقو نشان داد مرگ او نمی‌توانست خودزنی باشد و به قتل رسیده است.

تحقیقات از خانواده این مرد آغاز شد که یکی از دختران او به قتل اعتراف کرد و گفت: پدرم مردی خشن بود و هر وقت عصبانی می‌شد ما را کتک می‌زد. امروز هم سر سفره عصبانی شد که من چاقو برداشتم و به او حمله کردم و چند ضربه به پدرم زدم که باعث مرگش شد. بعد هم با صحنه‌سازی سعی داشتم مرگش را خودکشی نشان دهم که راز قتل خیلی زود فاش شد.

متهم پس از بازجویی و اعتراف به این قتل به دادسرا منتقل شد تا بازپرس جنایی درباره او تصمیم‌گیری کند.

کد خبر 518627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.