لپ‌تاپ‌های جدید شیائومی امروز در هند عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌ تاپ‌های Mi Notebook Pro و Mi Notebook Ultra امروز در بازار هند عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی طی رویدادی در هفته گذشته از لپ‌تاپ‌های Mi Notebook Pro و Mi Notebook Ultra رونمایی کرد و امروز آن‌ها را برای اولین بار در بازار هند عرضه خواهد کرد. هر دو لپ تاپ ذکر شده در تک رنگ خاکستری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

لپ تاپ Mi Notebook Ultra دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن 3.2K، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، روشنایی ۳۰۰ نیت و نسبت صفحه ۱۶ به ۱۰ است. این محصول در دو نسخه با هشت یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم وارد بازار می‌شود. حافظه ذخیره سازی هر دو نسخه ۵۱۲ گیگابایت است. وزن این لپ تاپ ۱.۷ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۷.۹ میلی متر است، حسگر اثر انگشت آن نیز در قسمت بالای کلید پاور تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به پورت Thunderbolt 4، پورت USB type-C، پورت USB 3.2 Gen 1، پورت USB 2.0، پورت HDMI و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری ۷۰ وات ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که با هر بار شارژ کردن این لپ تاپ می‌توان به مدت ۱۲ ساعت از آن استفاده کرد.

بسیاری از ویژگی‌های لپ‌تاپ Mi Notebook Pro شبیه Mi Notebook Ultra است البته دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن 2.5k، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و نسبت صفحه ۱۶ به ۱۰ است. انرژی مورد نیاز آن با استفاده از باتری ۵۶ وات ساعتی تأمین می‌شود، کاربران می‌توانند با هر بار شارژ کردن این لپ تاپ به مدت ۱۱ ساعت از آن استفاده کنند. وزن آن نیز ۱.۴ کیلوگرم است.

کد خبر 518444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.