۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
ورودی دو گنبدان ساماندهی شد

شهردار دوگنبدان گفت:طرح ساماندهی و نخاله برداری از حریم کمربندی اطراف ورودی جاده پازنان در این شهر اجرا شد.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری با اشاره به اینکه ورودی هر شهر از مهمترین فضاهای هویتی و معرف آن شهر محسوب می‌شود اظهار کرد: جاده پازنان یکی از ورودی‌های مهم شهر دو گنبدان در مسیر بنادر جنوبی کشور است که وجود نخاله‌های حاشیه جاده کمربندی تصویری ناخوشایند در آن ایجاد کرده بود.

وی اضافه کرد: برای آزاد سازی حریم راه و ورودی از مواد زائد و زیباسازی سیمای ورودی نسبت به پاکسازی و نخاله برداری حریم کمربندی ورودی جاده پازنان اقدام شده است.

شهردار دو گنبدان گفت: ادامه عملیات اجرایی برای ارتباط خیابان هلال احمر به بولوار شهید تاج‌گردون از دیگر برنامه‌های در حال اجرای این شهرداری دو گنبدان است.

ظفری عنوان کرد: کاهش بار ترافیکی و حوادث بولوار ولی عصر عج (از زیر گذر تا ورودی باغ فردوس)،دسترسی آسان و مستقیم از مرکز شهر به بولوارهای شهید تاج‌گردون و شهید پناه‌پوری و پیوستگی تا میدان نرگسی، ایجاد دسترسی مناسب جهت استفاده دانش آموزان از مراکز آموزشی در حاشیه مسیر از مزایای بازگشایی معبر و ایجاد پیوستگی خیابان هلال احمر به تقاطع اول خیابان باغ فردوس است.

وی ادامه داد: پیش بینی نشدن معبر یاد شده و پیوستگی در طرح تفصیلی مصوب و عدم مالکیت شهرداری و مالکیت شخص حقیقی در ۷۷۰ متر از طول مسیر در ادوار گذشته از دلایل تأخیر در اجرای این طرح بوده است.

شهردار دو گنبدان خاطرنشان کرد: امسال همچنین از محل درآمدهای داخلی شهرداری، بخش عمده‌ای از این مسیر جدول گذاری شده و هم اکنون با بهره‌گیری از ظرفیت ماشین آلات شهرداری و توان نیروهای واحد امانی شهرداری، عملیات خاکبرداری، خاک‌ریزی، بیس ریزی و زیرسازی در حال انجام است.

ظفری اصلاحات هندسی و ساماندهی چهار راه‌های در طول مسیر از مجموعه پد خندق تا باغ فردوس را از دیگر اولویت‌های شهرداری دو گنبدان در سال جاری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 518372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.