پورمیرزایی: افتخارات سیامند تکرار نشدنی است

منصور پورمیرزایی پس از کسب مدال نقره پاراوزنه برداری گفت: برای طلای سیامند امده بودم اما نتوانستم از پس این مسوولیت برآیم، این آخرین مسابقه زندگی قهرمانیم بود.

به گزارش ایمنا، منصور پورمیرزایی که موفق شد مدال نقره پاراوزنه برداری را از آن خود کند اظهار کرد: آنچه انتظار مردم بود و در ذهن داشتم محقق نشد، من قرار بود مدال طلای سیامند را کسب کنم اما متأسفانه در این زمینه موفق نبودم.

پورمیرزایی این را هم گفت: افتخارات و نام سیامند تکرار نشدنی است و این برای من در یکسال گذشته به یک بار روانی تبدیل شده بود. بسیار تلاش کردم که خود را از زیر این فشار خارج کنم، متأسفانه نتوانستم انگونه که مردم انتظار دارند وزنه بزنم و این موجب ناراحتی من است.

دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک توکیو در رشته پاراوزنه برداری یادآور شد: این نخستین مدال طلای من بود که در آخرین مسابقه ورزشیم به دست آمد من از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم. قرار بود سال گذشته خداحافطی کنم اما مرگ دوست عزیزم سیامند این کار را به تأخیر انداخت.

منصور پورمیرزایی عصر امروز با مهار وزنه ۲۴۱ کیلوگرم در دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم به مدال نقره پاراوزنه برداری بازی‌های پارالمپیک توکیو رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 518316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.