تصادف زنجیره‌ای ۵ خودرو در بلوار چمران

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تصادف زنجیره‌ای یک خودروی سنگین و چهار خودروی سبک در بلوار چمران خبر داد.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ و اعلام سانحه تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو، گروه امداد و نجات از ایستگاه ۲۰ به محل حادثه اعزام شد.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه از بی‌احتیاطی و تصادف سه خودروی پراید آغاز شده و در نهایت منجر به برخورد دو خودروی اسپرتیج و کامیون حامل شن و ماسه شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: بر اثر این حادثه کامیون به حالت نیمه واژگون درآمده و بار شن و ماسه آن سطح خیابان را فراگرفت. با بررسی اولیه تیم امداد و نجات مشخص شد این حادثه مصدومی نداشته و تنها راننده خودروی کامیون در صحنه تصادف به صورت سرپایی توسط عوامل اورژانس مداوا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: آتش‌نشانان ضمن نصب علائم هشدار دهنده، پیرامون خودروها را ایمن کرده و از خطر آتش سوزی جلوگیری کردند همچنین سطح جاده را از روغن پاک سازی کرده و مانع بروز حوادث احتمالی بعدی شدند.

وی افزود: با کمک عوامل شهرداری خودروهای حادثه دیده بوسیله جرثقیل به محل ایمن منتقل شدند و بعد از سه ساعت تلاش نیروهای آتش نشان، پلیس راهور، عوامل شهرداری و تیم اورژانس مسیر بازگشایی و سطح جاده پاک سازی شد.

کد خبر 518223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.