بانکی: هیچ‌گاه سرمایه اجتماعی دولت به این اندازه پایین نیامده بود

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‌گاه سرمایه اجتماعی دولت در طول ۴۳ سال گذشته به این اندازه پایین نیامده بود و برای بازگشت آن لازم است اعتماد از دست رفته بازگردد.

امیرحسین بانکی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایط سختی شروع به کار کرده و شاید طی سال‌های گذشته هیچ دولتی در شرایط مشابه شروع به کار نکرده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره در آغاز فعالیت دولت‌ها بسیاری از مسائلی که لازم است اعضای هیئت دولت در طول مدت خدمت خود به آن توجه کنند را متذکر می‌شوند. ایشان بسیار دقیق و با ظرافت، نکاتی را بیان می‌کنند. لازم است در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر لازم است تمامی مردم و ارکان‌ نظام جمهوری اسلامی به دولت سیزدهم کمک کنند تا بتواند فعالیت خود را با قدرت شروع کند زیرا با توجه به فشار مشکلات بر تامین معیشت مردم، لازم است تمامی گروه‌ها به میدان بیایند و در جهت حل مشکلات کشور گام بردارند.

بانکی پور خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچ‌گاه سرمایه اجتماعی دولت در طول ۴۳ سال گذشته به این اندازه پایین نیامده بود و برای بازگشت آن لازم است اعتماد از دست رفته بازگردد بر همین اساس بهتر است دولت سیزدهم برای جذب اعتماد مردم سیاست‌ها و راه‌حل‌های کوتاه مدت اتخاذ کند.

کد خبر 518203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.