دوربین کانن EOS R3 چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوربین کانن EOS R3 سه شنبه ۱۴ سپتامبر معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت کانن پیش از این اعلام کرده است که در حال تولید دوربین جدید خود به نام EOS R3 است و قصد دارد آن را در ۱۴ سپتامبر معرفی کند که اولین دوربین این شرکت است که در آن از سنسور CMOS با فناوری BSI استفاده شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت آن ارائه نشده است.

دوربین کانن EOS R3 دارای یک نمایشگر LCD متحرک و قابلیت‌های متعدد در زمان فیلمبرداری است علاوه بر این محصول ذکر شده دارای سیستم فوکوس بهبود یافته‌ای است و به دلیل استفاده از الگوریتم‌های یادگیری در آن قابلیت‌های فوکوس این دوربین در زمان ردیابی سوژه نیز بهبود یافته است بنابراین دوربین جدید شرکت کانن بهتر می‌تواند چهره را به آسانی تشخیص دهد و روی آن‌ها فوکوس کند.

 دوربین کانن EOS R3 از قابلیت جدیدی به نام تشخیص سوژه‌های خودرویی پشتیبانی می‌کند بنابراین قادر است به راحتی سوژه‌های خودرویی و موتورسیکلت‌ها را تشخیص دهد و آن‌ها را دنبال کند. شرکت کانن ادعا می‌کند که این ویژگی باعث شده است این دوربین در زمینه عکاسی از ورزش‌های خودرویی ایده آل باشد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوربین کانن EOS R3 به حسگر ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده است و تصاویر ثبت شده توسط آن دارای رزولوشن ۴۰۰۰ * ۶۰۰۰ پیکسل است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت آن در برابر شرایط آب و هوایی و گرد و غبار اشاره کرد.

کد خبر 518192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.