میرزایی: دولت به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کند

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کند زیرا اگر این کار بشود قطعاً برای مردم سود خواهد داشت.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت سیزدهم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت بر حل ریشه‌ای موضوعات و مشکلات تاکید کردند. بیانات مقام معظم رهبری به معنای استفاده نکردن دولت از رویکردهای موقتی برای مشکلات به ویژه حوزه اقتصادی است.

وی افزود: در صورتی که دولت بخواهد برای حل برخی مسائل اقتصادی، سیاست‌های مقطعی و موقتی اتخاذ کند، این اقدام سطحی قطعاً تورم‌های سنگینی در پی خواهد داشت. اکنون ریشه اکثر مشکلات اقتصادی کشور خلق پول بدون پشتوانه بوده که این موضوع در راستای خلق پول اعتباری پدید آمده است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور عبور از خلق پول اعتباری و رسیدن به پول حقیقی است؛ این راه حل یکی از اساسی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین راهبردهای حل مشکلات اقتصادی و مالی کشور است.

میرزایی تصریح کرد: دولت باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کند زیرا اگر این کار بشود قطعاً برای مردم سود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دولت رئیسی تمام توان خود را جهت عمل به وعده‌ها به کار خواهد گرفت، اما این کار نیاز به اتخاذ درایت و تدبیرهای مناسب دارد.

کد خبر 518184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.