سازمان میادین شهرداری اصفهان گواهینامه بین‌المللی کیفیت را دریافت کرد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از دریافت گواهینامه بین‌المللی کیفیت ISO 9001 :2015 برای نخستین بار خبر داد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌کارگیری یک سیستم مدیریت کیفیت، یک تصمیم استراتژیک برای سازمان است که به سازمان کمک می‌کند عملکرد کلی خود را بهبود داده و یک مبنای منطقی برای فعالیت‌های توسعه پایدار فراهم کند.

وی با ابراز خرسندی از دریافت گواهینامه بین‌المللی کیفیت ISO9001:2015، افزود: این ایزو گواهینامه بین‌المللی نشان دهنده روش پذیرفته شده برای انجام کار است که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: مبنای بالقوه استقرار مدیریت کیفیت بر اساس این استاندارد بین‌المللی برای یک سازمان، شامل مواردی همچون توانایی ارائه مستمر خدمات، تسهیل فرصت‌ها به منظور افزایش رضایتمندی ارباب رجوع، پرداختن به ریسک و فرصت‌های مرتبط با اهداف و محیط سازمان، توانایی اثبات انطباق با الزامات مشخص شده سیستم مدیریت کیفیت است.

وی با بیان اینکه این استاندارد بین‌المللی می‌تواند توسط طرف‌های درون و برون سازمانی مورد استفاده قرار گیرد، ادامه داد: الزامات سیستم مدیریت کیفیت مشخص شده در این استاندارد بین‌المللی مکمل الزامات محصولات و خدمات است.

مجیری با بیان اینکه یکی از اصول این استاندارد تمرکز بر ارتقای رهبری و جلب مشارکت کارکنان است، تصریح کرد: بر اساس این گواهی استاندارد برخی الزامات باید پیاده‌سازی و اصول آن رعایت شود همچنین محیط سازمانی هر سازمان، نیازها و انتظارات ذی‌نفعان، تعیین خط مشی، نقش‌ها و مسئولیت‌ها باید مشخص شود و اقدامات مرتبط با ریسک و فرصت‌ها و اهداف و پشتیبانی‌ها به لحاظ منابع، دانش سازمانی، کارکنان و تعیین دقیق عملیات مورد توجه قرار گیرد تا به بهبود سازمانی منجر شود.

وی ادامه داد: از جمله مزایای گواهینامه بین‌المللی کیفیت ISO ۹۰۰۱ :۲۰۱۵ مشخص شدن حوزه مسئولیت‌ها، کاهش هزینه‌ها و بهبود مستمر کیفیت خدمات است.

کد خبر 518161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.