نظم اداری باید در شهرداری بندرعباس حاکم شود

شهردار منتخب بندرعباس با تاکید بر بهره‌مندی از نظر جامعه دانشگاهی و نخبگان در تصمیم‌گیری برای اداره امور مدیریت شهری، گفت: به طور حتم نشست‌های هم‌اندیشی و کارشناسی در مجموعه شهرداری بندرعباس ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در نشست تخصصی با اساتید و نخبگان حوزه معماری اظهار کرد: نگاه تخصصی و توجه به نظر اساتید، کارشناسان و نخبگان حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و خصوصاً شهرسازی به صورت جدی مورد تاکید بوده و از طریق جلسات مداوم ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بهره‌مندی از نظر این قشر موجب اجرای دقیق و هدفمند برنامه‌ها می‌شود، افزود: به طور حتم نشست‌های هم‌اندیشی و کارشناسی در مجموعه شهرداری بندرعباس ادامه می‌یابد. در این راستا در نظر داریم نشست‌های کارشناسی با جامعه دانشگاهی و نخبگان را با موضوع و رویکرد مشخص برای تعیین بهتر اهداف برگزار کنیم.

شهردار منتخب بندرعباس با اشاره به ضرورت تغییر در نظام مدیریتی و روند فعالیت‌ها در این شهرداری، ادامه داد: «نظم اداری» به عنوان یکی از موضوعات مهم، باید در مجموعه شهرداری بندرعباس حاکم شود زیرا معتقدیم اگر برنامه، هدف و نظم در کار نباشد، در مسیر اداره شهر سردرگم خواهیم شد.

نوبانی خاطرنشان کرد: قطعاً در این دوره از مدیریت شهر بندرعباس با برنامه مشخص و نگاه به وضعیت چهار سال آینده شهر بر اساس نیازها و درخواست‌های شهروندان حرکت خواهیم کرد.

شهردار منتخب بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات حوزه عمران شهری اشاره کرد و گفت: دنبال اجرای فعالیت‌های شاخص در کنار خدمات و اقدامات عمومی هستیم.

وی تاکید کرد: معتقد هستیم خرد جمعی و آشتی مردم با شهرداری و بازگشت اعتماد به شهرداری مشکلات را تا حد زیادی حل می‌کند بر همین اساس دنبال جلب مشارکت عمومی هستیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست جمعی از اساتید دانشگاهی و نخبگان حوزه معماری و شهرسازی به بیان دیدگاه‌ها، نظرات، اولویت‌ها و پیشنهادات خود پرداختند. موضوعاتی همچون ساماندهی ورودی‌های شهر، جلب مشارکت شهروندان در امور مختلف، رسیدگی به بافت فرسوده، تکریم ارباب رجوع، خدمات الکترونیک، سیما و منظر شهری، فضای سبز، گردشگری و… در جلسه مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

کد خبر 518154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.