سرقت تعدادی واکسن در تهران تکذیب شد

سخنگوی نیروی انتظامی سرقت تعدادی واکسن در تهران را تکذیب کرد و گفت: در تاریخ ۲۶ مردادماه امسال، یعنی حدود سه هفته پیش، خبری در مورد سرقت واکسن کرونا از صندلی عقب یک خودرو به پلیس اطلاع داده شد که در پی آن مأموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

«تکذیبیه

سرقت تعدادی واکسن در تهران تکذیب شد

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره این خبر اعلام کرد:

در تاریخ ۲۶ مرداد ماه امسال، یعنی حدود سه هفته پیش، خبری در مورد سرقت واکسن کرونا از صندلی عقب یک خودرو به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن مأموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

این سرقت به هیچ عنوان سرقت به عنف یا توأم با تهدید و درگیری نبوده و سارقان تنها از غفلت فرد حمل کننده واکسن که این واکسن‌ها را روی صندلی عقب خودرو قرار داده و برای دقایقی از خودرو خارج شده بود، سو استفاده کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت این واکسن‌ها کرده و متواری شده‌اند.

هیچ مورد اخلال در روند توزیع واکسن یا موارد سرقت در تهران گزارش نشده است، اعلام کرد که در همان تاریخ نسبت به رسیدگی و پیگیری پرونده این سرقت نیز اقدام و تاکید شده بود که حمل واکسن باید به اطلاع پلیس برسد تا تمهیدات مناسب برای جابجایی آن اتخاذ شود.

در همین راستا نیز از رسانه‌ها می‌خواهیم که از انتساب وقوع این سرقت به روزهای اخیر خودداری کرده و از هر اقدامی که موجب تشویش اذهان عمومی یا شایعه سازی شود.»

سردار حاجیان در پست دیگری نوشت:

«تقدیر و تشکر دادستانی کل کشور از سبزپوشان نیروی انتظامی

دادستانی کل کشور از سبزپوشان نیروی انتظامی در خصوص اقدامات عملیاتی و حفظ و صیانت از حریم امنیت مردم تقدیر و تشکر کرد.»

سخنگوی ناجا در پست دیگری منتشر کرد:

«تقدیر و تشکر ویژه فرمانده ناجا از سازمان صدا و سیما

سردار مهدی حاجیان، معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با ابلاغ پیام تقدیر و تشکر سردار فرمانده ناجا به قائم مقام سازمان صدا و سیما از تلاش‌های شبانه‌روزی این سازمان در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم تقدیر و تشکر کرد.»

سرقت تعدادی واکسن در تهران تکذیب شد

سرقت تعدادی واکسن در تهران تکذیب شد

سرقت تعدادی واکسن در تهران تکذیب شد

کد خبر 518107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.