افشای واگذاری سوله بحران به نهادهای اطلاعاتی

عضو شورای شهر تهران نسبت به واگذاری سوله بحران اتحاد به وزارت اطلاعات تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در پیام صوتی از سلامتی خود و اینکه به توصیه پزشکان در منزل در حال استراحت است، با ارسال پیام صوتی به اعضای شورا و خبرنگاران، ابراز امیدواری کرد که بتواند از عهده بیماری خود برآید.

رئیس ششمین دوره شورای شهر تهران در این پیام صوتی گفت: چند روزی مشغول استراحت بوده ام و هنوز نیز مجبور به استراحت هستم.

وی گفت: از هفته آینده در جلسات شورای اسلامی شهر تهران شرکت خواهد کرد.

همچنین در جلسه امروز شورای شهر تهران سوده نجفی در تذکری با اشاره به مشکلات منطقه چهار گفت: واگذاری برخی املاک در اختیار مراکز ارائه دهنده خدمات اجتماعی شهرداری در منطقه چهار به ارگان‌های دیگر خارج از ضوابط است

وی تصریح کرد: در بازدیدی که روز چهارشنبه از برخی زیرمجموعه‌های سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‌های اجتماعی منطقه چهار داشتیم مواردی را دیدیم که عنوان می‌کنیم تا سرپرست شهرداری تهران پیگیری کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: اولین مورد این بود که در بازدیدی که از ساختمان بهاران در منطقه چهار داشتم متوجه شدم که این ساختمان فاقد انشعاب گاز و آب است و از کپسول گاز و تانکر آب استفاده می‌کردند که می‌شود این را از ستاد مدیریت بحران استان پیگیری کرد.

وی نکته دیگر را نداشتن دوربین مداربسته عنوان کرد و گفت: این در حالی است که در این مراکز حتماً باید دوربین مداربسته داشته باشند همچنین ساختمان هم استاندارد نبود و باید پیگیری و ساختمان دیگری را جایگزین کنیم که استانداردهای لازم را داشته باشد.

نجفی در ادامه تذکر خود افزود: واگذاری زیرساخت مرکز مشاوره کسب و کار کارآفرینی منطقه به سازمان پزشکی قانونی نکته‌ای دیگر است منطقه چهار و خاک سفید یکی از مناطق پر از آسیب‌های اجتماعی بوده و این کار اصلاً درست نیست که بخواهیم این مرکز را به سازمان پزشکی قانونی است.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران افزود: واگذاری سوله‌های اتحاد به وزارت اطلاعات علی‎رغم دستور شهردار مبنی بر اختصاص آن به طرح پوشاک است چرا باید املاک را بذل و بخشش کنیم؟

همچنین سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در طرح ترافیک تغییری ایجاد می‌شود، گفت: امسال در میانه راه هستیم و امکان تغییرات نداریم اما حتماً برای سال ۱۴۰۱ با دیدگاه کنترل آلودگی هوا و روانی ترافیک در محدوده مرکزی شهر و نظم و انظباط در رفت و آمد و اطمینان بخشی به مردم و کسانی که کار اضطراری در محدوده مرکزی دارند، طرح ترافیک را در مدل بازنگری شده ای مدنظر قرار خواهیم داد.

وی در پاسخ به اینکه آیا قیمت طرح ترافیک تغییر خواهد کرد، گفت: قیمت‌ها متناسب با شرایط خواهد بود و ممکن است نیاز به افزایش نباشد، کما اینکه اکنون به نتیجه جدی رسیدیم برای برخی از موضوعات کاهش نرخ در نظر بگیریم از جمله نرخ عوارض ساختمانی که منجر به بی‌میلی شهروندان در این زمینه شده است، باید برخی جاها منفی و کاهشی باشد و برخی جاها متناسب با نرخ تورم تصمیم گیری شود.

کد خبر 518101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.