کلاهبرداری میلیونی از شهروندان تهرانی با تزریق سینوفارم و آسترازنکای تقلبی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با تزریق واکسن تقلبی کرونا اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این خصوص، اظهار کرد: مدتی قبل مأموران گشت کلانتری گلبرگ در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به رفتارهای راننده یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان توقف خودرو و بازرسی از آن، افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو دو عدد واکسن سینوفارم و دو عدد آسترازنکا را به همراه یک مهر پزشکی و یک سرم کشف و ضبط کردند و به همین دلیل نیز متهم را به کلانتری انتقال دادند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با تاکید بر اینکه در بررسی‌های بعدی مشخص شد که واکسن سینوفارم و آسترازنکا همراه متهم تقلبی است، گفت: متهم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن اعتراف کرد که با شیوه تزریق واکسن کرونا در محل، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و به جای واکسن آب مقطر، ویتامین و موارد دیگر به آنان تزریق کرده است.

موقوفه‌ای در مورد اینکه متهم به بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری با همین شیوه اعتراف کرد، تصریح کرد: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده نیز مشخص شد که وی با قید وثیقه از زندان آزاد شده و قبل از آن دارای سابقه بوده است.

وی به ایسنا، گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبر 518044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.