فراخوان هفتمین جایزه جهانی اربعین منتشر شد

دبیرخانه هفتمین جایزه جهانی اربعین برای دریافت عکس، فیلم، سفرنامه و کتاب زائران اربعین حسینی اعلام فراخوان کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این سازمان با توجه به ظرفیت معنوی بی‌نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، امام حسین بن علی‌(ع) که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است در سال ۱۳۹۳ تصمیم به برگزاری مسابقه‌ای فراملی گرفت تا جلوه‌های این رویداد عظیم فرهنگی، دینی و بین‌المللی را به نحوی شایسته به جهانیان معرفی کند.

بر این اساس، دبیرخانه جایزه جهانی اربعین در این سازمان ایجاد شد و نخستین دور این جایزه با موضوع عکس برگزار شد. در پی استقبال گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) از رویداد این جایزه، در ادوار بعدی، با افزوده شدن موضوعات فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی و کتاب، جایزه جهانی اربعین در ابعاد گسترده‌تری برگزار شد.

با استعانت از خداوند متعال و عنایت ویژه سید و سالار شهیدان، دبیرخانه هفتمین دور جایزه جهانی اربعین از روز دوشنبه (هشتم دی‌ماه ۱۳۹۹) همزمان با اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین رسماً کار خود را آغاز کرد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «جایزه جهانی اربعین» به نشانی intlarbaeen.com یا صفحات اجتماعی رسمی این جایزه، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

بنا بر اعلام این خبر، مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مهرماه تمدید شده است و آئین اختتامیه هفتمین دوره جایزه جهانی اربعین در روز ۲۵ مهرماه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

گفتنی است به دلیل شیوع پاندمی کرونا، آئین اختتامیه به صورت محدود در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شده، همچنین برخط روی سایت و صفحه اینستاگرام رسمی جایزه جهانی اربعین پخش خواهد شد.

کد خبر 518039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.