سیدرضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران شد

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: بر اساس نتایج انتخابات مجمع نمایندگان استان تهران آقایان سیدرضا تقوی و رضا تقی‌پور انوری به عنوان رئیس و نایب رئیس و آقایان سیدنظام‌الدین موسوی و حسن نوروزی به عنوان دبیران اول و دوم برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدند.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون نتایج انتخابات اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران اظهار کرد: در نشست مجمع نمایندگان استان تهران امروز -یکشنبه هفتم شهریورماه- گزارش عملکرد مجمع طی یکسال گذشته قرائت شد، همچنین انتخابات هیئت رئیسه مجمع برای اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی با اشاره به انتخابش به عنوان سخنگوی اجلاسیه دوم مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: بر اساس نتایج انتخابات مجمع نمایندگان استان تهران آقایان سیدرضا تقوی و رضا تقی‌پور انوری به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع و آقایان سیدنظام‌الدین موسوی و حسن نوروزی به عنوان دبیران اول و دوم مجمع نمایندگان استان تهران برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: در مجمع نمایندگان با توجه به استقرار دولت سیزدهم بر همکاری و همدلی با دولت و دولت مردان جهت رفع مشکلات مردم استان تهران تاکید شد، به همین جهت قرار شد با وزرای دولت سیزدهم جلساتی را برگزار کنیم. در ادامه نشست امروز جهت پیگیری تخصصی موضوعات استان تهران ۶ کمیته نیز تشکیل شد.

خضریان تاکید کرد: کمیته‌های سیاسی- امنیتی و قضائی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی- اجتماعی و علم و فناوری، صنایع و انرژی، عمران و امور شهری و روستایی همچنین سلامت و محیط زیست در مجمع نمایندگان استان تهران تشکیل شد و هر کدام از نمایندگان استان در یک یا دو کمیته مربوطه عضو شدند تا مسائل و مشکلات مردم در سطح استان تخصصی‌تر پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با نظر رئیس مجمع نمایندگان، امیرحسین باقرنژاد نیز به عنوان دبیر اجرای مجمع نمایندگان استان تهران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 518010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.