افتتاح ۷ پایگاه مدیریت بحران در گروی تامین بودجه است

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در خصوص زمان دقیق بهره برداری از هفت پایگاه جدید سازمان مدیریت بحران در شهریور ماه گفت: این هفت پایگاه آماده بهره برداری است، اما بودجه این پایگاه ها که باید توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تامین شود کمی با مشکل مواجه شده است.

به گزارش ایمنا، رضا کرمی محمدی اظهار کرد: هفت پایگاه جدید مدیریت بحران در تهران در حال ساخت است و بیش از ۸۰ درصد از عملیات عمرانی این پایگاه‌ها انجام شده است و در صورت تخصیص بودجه تا پایان شهریور ماه این پایگاه‌ها تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید، این هفت پایگاه جدید پشتیبانی مدیریت بحران در مناطق یک، ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲، احداث شده است.

وی در خصوص زمان دقیق بهره برداری از این هفت پایگاه جدید مدیریت بحران در شهریور ماه گفت: این هفت پایگاه آماده بهره برداری است، اما بودجه این پایگاه‌ها که باید توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تأمین شود کمی با مشکل مواجه شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در حال پیگیری این مسئله است. امیدواریم طی چند روز آینده، بودجه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران پرداخت شود تا به سرعت این پایگاه‌های مدیریت بحران افتتاح شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 517955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.