«بنیامین» به جشنواره سیکاف کره جنوبی می‌رود

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به جشنواره بین المللی انیمیشن و کارتون سئول (سیکاف ۲۰۲۱) راه پیدا کرد.

به گزارش ایمنا، انیمیشن سینمایی «بنیامین» که در جشنواره بین المللی فیلم کودکان اصفهان اولین موفقیت‌های خود را آغاز کرد، حالا به صورت رسمی به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی انیمیشن و کارتون سئول (سیکاف ۲۰۲۱) راه پیدا کرد.

این جشنواره که یکی از جشنواره‌های معروف حوزه انیمیشن در جهان است، از یکم تا چهارم اکتبر برابر با نهم تا دوازدهم مهر در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود.

پیش از این فیلم سینمایی «بنیامین» در جشنواره‌های بین المللی فیلم زوما در نیجریه، کووتو در تانزانیا و انیما فیلم در کشور آذربایجان انتخاب و در تانزانیا برنده بهترین فیلم داستانی و برنده بهترین کاراکتر انیمیشن شد.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» که پخش بین المللی آن در اختیار گروه عماریار و شرکت فیلمارکت به مدیریت سونیا سرلک است، همچنین برنده جایزه بهترین انیمیشن سینمایی کشور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شده بود.

در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: «خرابکاری آشر دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر ….»

انیمیشن سینمایی «بنیامین» محصول مؤسسه پویانمایی آینده‌نگار به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی و کارگردانی محسن عنایتی است.

کد خبر 517945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.