لئو، بارسایی‌ها امشب باز هم گریه می‌کنند

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی سابق باشگاه بارسلونا، امشب بالاخره به انتظارات پایان میدهد و بعد از ۲۱ سال برای تیمی دیگر به میدان میرود، که قطعا بارسایی ها غمگین میکند

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب شب سختی برای همه‌ی عاشقان تیم فوتبال بارسلونا و سینه چاکان لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی سابق کاتالان هاست. آنها بعد از جدایی لئو و طی کردن لحظات کابوس وار، امشب یک بار دیگر غمگین‌ترین هواداران دنیا خواهند بود.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن امشب، یکشنبه ۷ شهریور در هفته‌ی پنجم لیگ فرانسه باید در ورزشگاه "آگِسته دلائونه" زمین تیم رمس به میدان برود، این بازی قضاوتش برعهده "فرانسسکو لاتوژیر" است و ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

غول فرانسوی این فصل تیم ترسناکی درست کرده است. دوناروما، راموس، واینالدوم، حکیمی و البته لیونل مسی به ترکیب پرستاره پاریسی اضافه شده‌اند. در دوران کرونا که همه تیم‌ها با مشکل اقتصادی مواجه شده‌اند، پول نفت عرب‌ها تیم الخلیفی را تا دندان مسلح کرده است.

لئو، بارسایی ها امشب باز هم گریه می‌کنند


مسی که به دراماتیک‌ترین و تلخ‌ترین شکل ممکن از آبی اناری‌ها جدا شد و به پایتخت فرانسه کشیده شده، بعد از چند هفته غیبت و تمرین، حالا آماده است تا به میدان برود، او امشب قرار است بعد از ۲۱ سال پیراهن تیمی غیر از بارسا را به تن کند.

او قرار است بعد از دو دهه رقم زدن خاطرات جاودان و ماندگار برای تیمی دیگر به میدان برود و برای همین است که طرفداران مسی و بارسا امشب رأس ساعت ۲۳:۳۰ که بازی پاری سن ژرمن شروع می‌شود حال خوبی نخواهند داشت.

هیچکس آمار خیره کننده‌اش را از یاد نخواهد برد، او نابغه‌ی لاماسیا بود، کسی که هم نسلان حاضر در مدرسه فوتبال بارسا همیشه تأیید می‌کردند که از حرکات آن پسر بچه‌ی کوچک، انگشت به دهان می‌مانند، کسی که مهارش فقط با انجام خطا ممکن بود، کسی که تحسین بزرگان دنیای فوتبال را داشت.

شروع کار در تیم اصلی از سال ۲۰۰۵ برابر آلباسته بود، روی پاس شاعر (رونالدینیو) با یک چیپ چشم نواز یک گل ماندگار زد و از آن زمان تا به امروز افتخارات زیادی رقم زد.
۷۷۸ بازی، ۶۷۲ گل زده و ۳۰۵ پاس گل، به اضافه‌ی ۳۵ جام مختلف با پیراهنی که لئو خودش را همیشه مدیون آن می‌دانست.

لئو در همان دوران نوجوانی گفته بود: "من هرگز به خواست خودم خانه‌ام (بارسا) را ترک نمی‌کنم مگر اینکه آنها من را بیرون بیاندازند." همین اتفاق هم توسط لاپورتا به بهانه‌ی بی پولی رخ داد. او به پاریس رفت و شماره‌ی ۳۰ را برداشت چون دوست داشت افتخارات با شماره ۱۰ برای آبی اناری‌ها باشد.

فوق ستاره بارسا که با انتقالش، رکوردهای فروش پیراهن و لایک و فالوور، افزایش سهام PSG و .‌… را به طرز عجیبی شکسته و حتی مورد اقبال پاریسی‌ها قرار گرفته، امشب باید بعد از ۲۱ سال برای تیمی دیگر به میدان برود.

کمتر از دو ماه پیش لیونل با تیم ملی فوتبال کشورش قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد و همه‌ی عاشقانش سرمست از این بودند که حالا دیگر می‌توانند او را با مارادونا هم ردیف بهترین بازیکنان تاریخ مقایسه کنند. اما الخلیفی که هنوز از تحقیر پاریس در سال ۲۰۱۷ می‌سوخت و از همان زمان با آبی اناری‌ها لج افتاد و نیمار را خرید، مسی را هم گرفت.

لئو، بارسایی ها امشب باز هم گریه می‌کنند

نه بعد از آن کامبک تاریخی کسی باور می‌کرد بارسا به این روز بیافتد، نه پس از جشن و سرور از قهرمانی لئو با آلبی سلسته، کسی فکر می‌کرد مسی این چنین، بارسا را ترک کند. همه چیز به یکباره اتفاق افتاد مثل یک پاردوکس عجیب و غریب.

اما این فوق ستاره شایسته بهترین مراسم بود. همه می‌دانند پرز با همدستی لاپورتا در تمدید مسی خلل ایجاد کرده اما کاپیتان قول داد برای خداحافظی دو سال دیگر به نیوکمپ بر می‌گردد.

بازی امشب پاریس مقابل رمس، دو روی یک سکه است. یک طرف عاشقان بارسا و مسی قرار دارند که با چشم گریان توان دیدن اسطوره‌شان را در پیراهن تیم فرانسوی ندارند و طرف مقابل هم هواداران تیم متمولی هستند که از داشتن اعجوبه تکرار نشدنی سرمست هستند و بی صبرانه منتظر هنرنمایی‌هایش با پیراهن تیمشان.

کد خبر 517918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.