فرمانده تیم اقتصادی دولت رئیسی کیست؟

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تمام افرادی که در تیم اقتصادی دولت قرار گرفته‌اند از جمله محسن رضایی و میرکاظمی همچنین احسان خاندوزی، مخبر را به عنوان فرمانده تیم اقتصادی پذیرفته‌اند.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: ابراهیم رئیسی در اولین سخنرانی خود مخبر را به عنوان فرمانده تیم اقتصادی دولت سیزدهم معرفی کرده است؛ به نظر می‌رسد تمام افرادی که در تیم اقتصادی دولت قرار گرفته‌اند از جمله محسن رضایی و میرکاظمی و همچنین احسان خاندوزی، وی را به عنوان فرمانده تیم اقتصادی پذیرفته‌اند.

وی با اشاره به حضور برخی وزرای احمدی نژاد در کابینه دولت سیزدهم افزود: برخی چهره‌هایی که امروز در ترکیب دولت رئیسی قرار گرفته‌اند علی رغم اینکه در دولت نهم و دهم حضور داشتند، اما امروز به لحاظ سیاسی با احمدی نژاد مخالف هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: حضور چهره‌هایی از جمله محرابیان و میرکاظمی که در دولت احمدی نژاد حضور داشتند، امتیاز منفی برای دولت رئیسی دارد زیرا رئیس دولت سیزدهم سعی کرده از بین نیروهای با تجربه اعضای کابینه خود را انتخابات کند.

مهاجری خاطرنشان کرد: جبهه پایداری سهم خود را از دولت رئیسی گرفت و نیروهای مد نظر خود را در ترکیب کابینه دولت سیزدهم قرار داد و رئیسی نیز سهم این جناح سیاسی را داد.

کد خبر 517881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.