مشخصات لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH+ قیمت

خرید بهترین لپ‌تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌ کننده‌ای است. امروزه لپ‌تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا یکی از بهترین لپ‌تاپ ها را بر اساس قیمت و انتظارات خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمپانی تایوانی ایسر طیف وسیع محصولاتش بر اساس نیاز مشتری ساخته شده است به همین دلیل این شرکت طرفداران زیادی در ایران دارد. لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH یک پردازنده سریع "Core i5" و البته فضای ذخیره سازی زیادی را به شما ارائه خواهد داد. مدل گرافیک این لپ تاپ " AMD" است و این ویژگی در کنار صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی آن، برای کسانی که به کار کردن با فایل‌های مالتی مدیا علاقمند هستند بسیار مناسب است.

طراحی لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

بدنه‌ لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH از جنس پلاستیک است، ابعاد این لپ‌تاپ ۲۵۰×۳۶۳ میلی‌متر و ضخامت آن ۱۹.۹۵ میلی‌متر است که با توجه به بدنه پلاستیکی ۱.۹ کیلوگرم وزن دارد، این لپ‌تاپ با یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی دارد. در بالای صفحه نمایش نیز یک دوربین وب کم ۷۲۰ p وجود دارد که دارای یک چراغ LED و یک میکروفن داخلی است.

کیبورد لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH دارای یک صفحه کلید به سبک ایسلند است که کار با آن بسیار دلپذیر است. وقتی به صورت خشن و سخت‌تری صفحه کلید را فشار دهید متوجه خم شدن نسبتاً کمی می‌شوید اما این موضوع اختلالی در عملکرد صحیح کیبورد ایجاد نمی‌کند. کلیدها متراکم است و از دکمه‌های F برای کنترل فایل‌های چند رسانه‌ای خود استفاده کنید. خوشبختانه هنوز قسمت پد عددی برای افرادی که غالباً با قسمت اعداد کار می‌کنند وجود دارد.

متأسفانه لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد. صفحه نمایش این لپ‌تاپ قابلیت چرخش صورت ۱۸۰ درجه دارد تا محتوا را به مخاطبان گسترده‌تری نمایش دهید.

مشخصات لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH+ قیمت

پورت‌های لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

در سمت چپ لپ تاپ یک پورت USB 3.1 Gen1، یک پورت HDMI 1.4، کارت خوان حافظه، پورت RG45 و یک اسلات قفل است. در سمت راست هم چک هدفون ۳.۵ میلیمتری، پورت DC و دو پورت USB 3.1 Gen 1 و نیز چراغ‌های نشانگری که وضعیت کار هارد و پاور را نشان می‌دهد وجود دارد.

نمایشگر لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

لپ‌تاپ ۱۵ اینچی ایسر دارای یک پنل ۱۵.۶ اینچی نوع TFT است که تصاویر را با رزولوشن، ۱۹۲۰×۱۰۸۰ همان HD را نمایش می‌دهد. با توجه به نوع پنل زاویه دید چمدان مطلوب نیست و تنها کاربری که مستقیماً در برابر لپ‌تاپ نشسته است می‌تواند تصاویری با کیفیت را مشاهده کند. این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش مات است؛ تمامی مدل‌ها دارای نرخ به‌روزرسانی معادل ۶۰ Hz هستند که با توجه به نوع ساختار لپ‌تاپ این انتظار وجود دارد.

فن لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

ایسر برای خنک کننده این دستگاه از یک فن در دستگاه استفاده کرده است، خروجی فن نیز در زیر لولاهای اتصال صفحه نمایش قرار دارد؛ بنابراین زمانی که دستگاه در حالت حداکثر توان کار می‌کند در سمت بالای صفحه کلید تا حدودی گرما را احساس می‌کنید. صدای فن دستگاه در حالت کاربری سنگین در خروجی به گوش می‌رسد.

مشخصات لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH+ قیمت

‌پردازنده‌های لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH با استفاده از یک پردازنده کم مصرف، اما قدرتمند با حافظه رم هشت گیگابایت و کارت گرافیک NVIDIA MX330 با ظرفیت دو گیگابایت انتخاب مناسبی برای برنامه نویسان، مهندسان، کاربران امور تحلیلی و امور گرافیکی دو بعدی و سه بعدی انجام بازی‌های سنگین و نیمه سنگین است.

در لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH حافظه عادی با ظرفیت یک ترابایت 5400RPM استفاده شده است. همچنین از حافظه‌ی پرسرعت SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هم برخوردار است. کارت گرافیک به کار رفته در لپ‌تاپ نیز از جدیدترین محصولات ساخت شرکت اینتل مدل NVIDIA MX330 با ظرفیت دو گیگابایت است.

این دستگاه به راحتی قادر به انجام کارهای گرافیکی سه بعدی و همچنین بازی‌های سنگین و نیمه سنگین است. حافظه رم دستگاه دو گیگابایت DDR4 است. این مقدار حافظه برای کارهای پردازشی، محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی کاملاً مناسب است. با باز کردن دریچه‌ی زیرین دستگاه امکان افزایش حافظه‌ی رم این لپ‌تاپ وجود دارد.

باتری لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

باتری موجود در لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH Aspire A315-57G-559W یک باتری ۳ سلولی لیتیوم یون با ظرفیت ۳ هزار و ۲۲۰ میلی آمپر ساعت است؛ در تست‌های روشنایی صفحه را بر روی ۵۰ درصد قرار دادیم. در تست وب‌گردی این لپ‌تاپ توانست ۳۵۷ دقیقه کاربری را به ارائه دهد، این لپ‌تاپ نمی‌تواند تایم زیادی را به وسیله باتری خود به شما ارائه دهد، همچنین این لپ‌تاپ توانست ۳۳۸ دقیقه را به نمایش یک فایل ویدئویی HD بپردازد که همانند تست وب‌گردی ویژگی خاصی به شمار نمی‌آید.

مشخصات لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH+ قیمت

مزایای لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

  • سرعت
  • اندازه
  • طراحی
  • سخت افزار
  • وزن

معایب لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

  • پورت USB Type-C
  • صفحه کیبورد

قیمت لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ ایسر Aspire A315-57G-52UH با حافظه یک ترابایت و با رم ۱۲ و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ با تفاوتی در حدود ۱۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تا ۱۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. 

کد خبر 517868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.