برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اهداف دولت مردمی، تلاش جهادی خواهیم کرد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای ایجاد رضایت مندی مردمی ، گفت: امیدوارم با تلاش جهادی زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اهداف دولت مردمی را فراهم ورده تا در عرصه ورزش و امور جوانان خدمات ماندگاری در کشور به یادگار بماند

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در نخستین جلسه شورای معاونین این وزارتخانه، به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب که صبح امروز انجام شد، اشاره و اظهار کرد: دیدار با مقام معظم رهبری بسیار با ارزش، پربار و پرانرژی بود و تکالیف بسیار حیاتی را برای ایجاد رضایت‌مندی مردمی مطرح کردند.

وی افزود: برای تحقق منویات معظم‌له در دولت مردمی، باید یک بردار برآیند را ترسیم کرده و با تلاش جهادی، تکالیف دو حوزه ورزش و امور جوانان را در قالب کار تیمی به بهترین نحو اجرایی و خدمات ماندگاری را برای سربلندی ایران عزیز به یادگار بگذاریم.

وزیر ورزش و جوانان بازی‌های پارالمپیک توکیو را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حضور کاروان ورزشی سردار دل‌ها در این رویداد مهم، کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره توسط ورزش کاران کشورمان در این آوردگاه بزرگ را ستایش کرد.

سجادی با بیان اینکه درخشش کاروان ورزشی ایران ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به گزارش رئیس کمیته ملی پارالمپیک از آخرین وضعیت کاروان ورزشی ایران در بازی‌های توکیو، مطمئن هستم روزهای آینده، برای ایران عزیز بسیار نوید بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی حفظ سلامتی ورزش کاران جانباز و معلول است، ابراز امیدواری کرد که کاروان ورزشی سردار دل‌ها با سلامتی و افتخار به کشور باز گردد.

وزیر ورزش و جوانان مراتب قدردانی خود را از رأی اعتماد نمایندگان محترم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: منتخبان مردم در خانه ملت در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب که علاقمند بودند دولت هر چه سریع‌تر فعالیت خود را آغاز کند، تعامل، همدلی و همراهی دو قوه مقننه و مجریه را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.

سجادی با تقدیر از حسن اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: از تمامی منتخبین مردم در خانه ملت، با هر دیدگاهی سپاسگزارم چرا که جلسات بسیار خوب و ارزشمندی را با کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها برگزار و به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: در این جلسات نمایندگان مجلس ضمن تبیین مشکلات ورزش و امور جوانان مناطق خود، نکات بسیار مهمی را ارائه دادند که بی تردید، دغدغه‌های آنها در فرایند فعالیت‌های مختلف برای توسعه و تعالی دو حوزه ورزش و امور جوانان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اولین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان دولت مردمی به ریاست سید حمید سجادی عصر امروز با محوریت ارائه گزارش آخرین وضعیت ورزش و امور جوانان کشور از سوی معاونین همراه بود.

کد خبر 517797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.