عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم شهریورماه

در این بسته خبری از تخلیه ۵۲۰ سرویس خاک جهت پوشش و دفن پسماندهای سنندج تا طرح دیواری بر دیوارهای بیمارستان قدس و دسترسی به سامانه نوسازی تاکسی‌ها در فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

اجرای طرح ساماندهی معابر قدس

ابوالفضل بهرامی، سرپرست شهرداری قدس ضمن تاکید بر تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و اجرای عملیات عمرانی، از اجرای زیرسازی و لکه‌گیری کوچه‌ها و خیابان‌ها در راستای ارتقای سطح کیفی معابر سطح شهر خبر داد.

طرح نقاشی دیواری بر دیوارهای بیمارستان قدس قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: دیوارهای خارجی بیمارستان قدس با هدف افزایش زیبایی بصری و ایجاد حس نشاط نقاشی شد.

لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های انجیراب و النگدره گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های سطح شهر گرگان طبق برنامه زمانبندی و با نظارت حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری در حال انجام است.

آسفالت بیش از ۱ میلیون مترمربع از معابر سبزوار

محمد سنجری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی گفت: در سبزوار طی ۵ سال گذشته، ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است که بخش اعظمی از قیر مورد نیاز برای این امر، با همت و تلاش سازمان همیاری شهرداری‌های استان، تأمین شد و در اختیار شهرداری سبزوار قرار گرفت.

آغاز عملیات اجرایی آرامستان بیرجند

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند با اشاره اجرای ورودی جدید مهرشهر ادامه داد: اجرای ورودی جدید مهرشهر و عملیات اجرایی آرامستان جدید از خواسته‌های به حق شهروندان بیرجندی است که با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت راه و شهرسازی عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

سید اکبر نوربخش رضایی، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: به منظور سهل شدن عملیات تغسیل اموات کرونایی امکاناتی از قبیل تخت برانکارد چرخ‌دار فلزی جهت استفاده در سالن‌های تطهیر، میز سیار برای شست‌وشوی میت و سایر موارد به مجموعه آرامستان‌ها اضافه شد.

انجام مرحله نخست واکسیناسیون آتش‌نشانان صومعه‌سرا

رسول اندرز، رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه‌سرا گفت: مرحله نخست واکسیناسیون آتش‌نشانان این شهر علیه بیماری کووید _۱۹ انجام شد.

دسترسی به سامانه نوسازی تاکسی‌ها در فردیس

محمود آذرسا، سرپرست سازمان حمل و نقل بار مسافر شهرداری فردیس از ایجاد دسترسی به سامانه نوسازی تاکسی‌ها در فردیس خبر داد و گفت: اقدامات لازم در خصوص ثبت نام رانندگان تاکسی در سامانه نوسازی تاکسی‌ها در فردیس انجام شد.

تخلیه ۵۲۰ سرویس خاک جهت پوشش و دفن پسماندهای سنندج

سیروان غفوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از اجرای خاک‌ریزی محل دفن پسماندهای شهری سنندج خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از انتشار بوی بد و احتمال آتش سوزی، با تخلیه ۵۲۴ سرویس خاک؛ محل تخلیه و دفن پسماندها به صورت کامل پوشش داده شد.

تداوم طرح ضربتی جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهر بجنورد

محمد اسماعیل کوشا، رئیس اداره متکدیان شهرداری بجنورد با اعلام این خبر گفت: طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان با هدف ساماندهی به فضاهای شهری انجام می‌شود.

کد خبر 517770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.