مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در حکمی سیدمحمد پورحسینی را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از وبدا، در متن حکم بهرام عین اللهی خطاب به پورحسینی آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده است. لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی» منصوب می‌شوید. امید است با اتکا به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف محوله موفق و موید باشید.

«تشکیل منظم و مستمر شورای معاونین به عنوان دبیر شورا»، «هماهنگی مؤثر بین معاونین، رؤسای سازمان‌های تابعه در جهت تسهیل روند اجرایی شدن و پیشبرد مصوبات شورای معاونین»، «تشکیل منظم و مستمر جلسات هماهنگی بین مدیران دفاتر و مراکز تحت نظر حوزه وزارتی اعم از دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، اداره کل روابط بین‌الملل، مرکز حراست و روابط عمومی و اطلاع رسانی و … نظارت بر حیطه عملکرد و وظایف آنها»، «تشکیل و اداره کارگروه‌های تخصصی و مشورتی با حضور مدیران ارشد وزارت متبوع، کارشناسان خبره، اعضا هیأت علمی و انجمن علمی تخصصی و صنفی مرتبط با حوزه سلامت بر حسب موضوع و ارجاع از سوی اینجانب»، «تسهیل و ارتقا ارتباط رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه با حوزه وزارتی»، «شرکت در جلسات داخل و خارج از وزارت متبوع بر حسب موضوع و به نمایندگی از اینجانب»، «پیگیری و نظارت بر ساماندهی سفرهای بین‌المللی و استانی، بازدیدها و ملاقات‌ها و شرکت در همایش‌ها و گردهمایی‌ها با همکاری اداره کل امور بین‌الملل و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی» و «ساماندهی و ارتقا فعالیت‌های دفتر وزارتی از وظایف» هشت موردی است وزیر بهداشت در این حکم بر اجرای آنها تاکید کرده است.

بدیهی است کلیه معاونین، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان‌های وابسته و مدیران تابعه حوزه وزارتی همکاری لازم را در جهت تحقق وظایف مورد اشاره ارائه خواهند نمود.

کد خبر 517769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.