پیش‌بینی بورس فردا ۷ شهریورماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود شاخص کل رشد ۱۵ تا ۲۵ هزار واحدی داشته باشد و احتمال عبور از مقاومت روانی یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد برای فردا کم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه هفتم شهریور ماه _ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: رکورد زدن ارزش معاملات، عبور قیمت دلار از محدوده ۲۸ هزار تومان و افزایش سطح عمومی قیمت‌های جهانی مثلث رشد بازار سرمایه را رقم میزند، تمامی مقاومت‌های پیش روی شاخص به راحتی شکسته می‌شود و ورود پول به بازار سرمایه با قدرت بالاتری در شکل گرفته است.

کسانی که از بازار خارج شده بودند نیز در حال برگشت به بازار هستند در برخی از نمادها اشخاص حقوقی در حال افزایش سطح عرضه‌ها هستند اما قدرت خریدار حقیقی بسیار زیاد است و در حال حاضر تداوم روند صعودی را برای کلیت بازار متصوریم، پیش بینی می‌شود رشد شاخص هم وزن از شاخص کل بیشتر باشد زیرا در چند ماهه اخیر شاخص کل بورس رشد بیشتری از شاخص هم وزن داشته است.

در اکثر گروه‌های بازار سرمایه شاهد افزایش سطح تقاضا هستیم، در روزهای گذشته شایعه‌ای در خصوص آزاد سازی مجدد سهام عدالت مطرح شده بود و این امر به افت ارزش بازار دامن میزد ولی روز گذشته این خبر تکذیب شد.

پیش بینی می‌شود بازار فردا با افزایش سطح عمومی تقاضا در کلیت بازار آغاز شود در میانه‌های بازار حجم عرضه‌ها افزایش یابد اما با یک نقشه سبز رنگ بازار را به اتمام برساند.

پیش بینی می‌شود شاخص کل رشد ۱۵ تا ۲۵ هزار واحدی داشته باشد و احتمال عبور از مقاومت روانی یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد برای فردا کم است.

کد خبر 517732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بد شانس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 1
    سلام فردا چه سهمی بخرم